loader
12:29
4
کد خبر : 7771

اولین حرکت نکونام با مهره سیاه؛ پیام دوستانه به رقبا

اختصاصی/ یک هفته بعد از پایان لیگ استوری جواد نکونام نشان از ورود او به بازی شطرنجی که برای نیمکت استقلال آغاز شده دارد.

اولین حرکت نکونام با مهره سیاه؛ پیام دوستانه به رقبا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، جواد نکونام نزدیک به یک هفته بعد از پایان لیگ‌برتر با یک پست اینستاگرامی وارد شد. متنی که به نظر اولین حرکت او در شطرنجی باشد که گویا برای آینده نیمکت آبی‌ها طراحی شده است.

مخاطبان یک پست

«به نام خدا… تصمیم گرفتم چند روز بعد از اتمام لیگ و در حالی که همه آرامتر هستیم با شما استقلالیهای عزیز صحبت کنم…بدون شک از دست دادن قهرمانی در روز آخر برای ما و هواداران سخت بود اما در مقابل خوشحالیم که تا لحظه آخر تلاش خود را کردیم و به همه نشان دادیم برای پیراهن استقلال فراتر از توانمان میجنگیم همان شب به این نتیجه رسیدیم باید بدون وقفه و خیلی زود کارمان را برای فصل جدید آغاز کنیم…هر چند خیلی از هواداران فهیم و پیشکسوتان عزیز بعد از اتفاق هفته آخر به تمجید از تلاش و کوشش تیم پرداختند و ما را قهرمان واقعی لیگ دانستند اما شرمنده تک تک آنها شدیم چون دوست داشتیم قهرمانی را در این فصل سخت تقدیم شان کنیم…» پست اینستاگرامی نکونام با این پاراگراف آغاز می‌شود اما در ادامه حاوی مطالب مهم‌تری است.

سرمربی استقلال اما در ادامه می نویسد:«امروز هم با تمام قدرت یک هدف مشترک در استقلال داریم و بی‌صبرانه منتظر بازگشت و جنگیدن برای شما و باشگاه پرافتخار و بزرگمان هستیم…در این لحظه میخواهم از تک تک بازیکنانم تقدیر کنم که خستگی‌ناپذیر بودند و دیوانه وار جنگیدند آنها شایسته احترام و تعریف هستند…همچنین از مالکان جدید تمام کارکنان و عوامل باشگاه تمامی اعضای کادر فنی ،بازیکنان رسانه پزشکان ماساژورها عوامل تدارکات و پشتیبانی و هرکس که در این فصل سخت کنارمان بود تشکر و قدردانی کنم در این فصل هواداران و پیشکسوتان استقلال نیز به من درس عشق و معرفت دادند در سخت‌ترین روزها که ناامید بودیم و تصور می‌کردیم در گرداب مشکلات غرق شویم، بدون هیچ چشمداتی مثل کوه پشت ما بودند و تیم محبوبشان را تنها نگذاشتند… بدون شک هر لحظه سختی که در این فصل کنار هم داشتیم از ما آدم‌های قوی‌تر و حرفه‌ای‌تری ساخت تا برای آینده متحدتر و یکدل‌تر آماده رقابتی جدید شویم…در پایان دوست دارم از بازیکنانم دلجویی کنم اگر سخت گرفتم و شاید تندی کردم فقط و فقط از سر دلسوزی و کمک به تیم بود…»

او البته در پاراگراف مهم دوم رسما به همه مخالفان و یا کسانی که منتظر نظر او بودند اعلام می‌کند که با تمام قدرت برای ادامه کار با استقلال آماده است. 

بازی تمام شد

اما در پایان پست اینستاگرامی نکونام یک قسمت جالب‌  وجود دارد:«همچنین اگر رفتاری کردم که باعث دلخوری حریفان شد عذر می‌خواهم و امیدوارم درک کنند ضمن رفاقت در زمین رقیب هستیم و بر حسب وظیفه برای تیم و باشگاهمان می‌جنگیم به امید روزهایی خوب برای استقلال و شما هواداران بی‌نظیر…برادر کوچکتان جواد نکونام»

به نظر می‌رسد او در اینجا به رقیبانی که با آنها تا مرز جدی‌ترین جدال‌های کلامی پیش رفته و حتی کار به کمیته انضباطی هم کشیده می‌گوید که تمام این اتفاقات جزئی از قائده و سبک بازی او است. باید دید که رقبا هم به این پست واکنشی خواهند داشت یا نه؟ 

برچسب ها
کد خبر : 7771
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

مسعود - 1 ماه پیش

با سلام،بهترین توصیف رو از سبک مربیگری ایشان رو آقای گل‌محمدی بیان کرده بود همون لجن بازی کردن است.
4 3
کاربر میهمان

عظیم - 1 ماه پیش

تو هیچی نیستی جز یه متوهم بی خاصیت و چرب زبان و هوچیگر
4 4
کاربر میهمان

عظیم - 1 ماه پیش

تو هیچی نیستی جز یه متوهم بی خاصیت و چرب زبان و هوچیگر
3 2
کاربر میهمان

جرج - 1 ماه پیش

آقای نکونام برو دیگه بسه. خواهشاً دست از سر استقلال بردار تا جا به فنامون ندادی.مثل اینکه نقشه کشیدی کلا تیم رو به فنا بدی ؟برو خواهشاً کارهای پایه انجام بده فعلا.
4 2
پربازدیدترین اخبار