loader
19:03
0
کد خبر : 10583

صحبت‌های جنجالی کروس علیه یک داور بعد از یورو: مگر می‌شود؟

اختصاصی/ ستاره پیشین تیم ملی آلمانی اعلام کرد که تابه امروز خودش را نگه داشته که در مورد اتفاق بحث‌برانگیزی که در بازی آلمان - اسپانیا در یک چهارم پایانی یورو رخ داد، حرفی نزند.

صحبت‌های جنجالی کروس علیه یک داور بعد از یورو: مگر می‌شود؟

به گزارش وب سایت رسمی فوتبال برتر؛ تونی کروس ستاره پیشین تیم ملی آلمان تا پیش از این درباره بازی جنجالی تیم ملی کشورش مقابل اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی یورو صحبتی نکرده بود؛ اما حالا او تصمیم گرفته تا درمورد اتفاقی که در آن بازی رخ داد حرف‌های تندی را برزبان بیاورد.

در جریان آن بازی، مارک کوکوریا، بازیکن اسپانیا با دستش توپ را لمس کرد و داور مسابقه در این صحنه پنالتی‌ای به نفع آلمان نگرفت که این باعث خشم آلمانی‌ها شد ولی حتی تلاش‌های آن‌ها برای تکرار این بازی هم به جایی نرسید.

حالا کروس در پادکست خود با مرور این اتفاق جنجالی به این نکته اشاره کرد که در جریان بازی، به وضوح صحنه را ندیده ولی بعد از تماشای این صحنه حسابی از کوره دررفته است: «تا امروز سکوت کردم و خودم را نگه داشتم. من در جریان بازی اصلاً آن صحنه را ندیدم. اصلاً در موقعیتی نبودم که دیدی به صحنه داشته باشم و ببینم که آیا خطای هند شفافی رخ داده یا نه؛ به همین خاطر در آن لحظه از دست داور ناراحت و عصبی نشدم. بعد از آن به داور توجه کردم. داور می‌گفت که این صحنه حتی نیاز به بازبینی هم ندارد. ولی وقتی بعد از اتمام بازی صحنه را دیدم حسابی عصبانی شدم.. این شد که (کمی صبر کرد و نفس عمیقی کشید)... این بحث را همین جا رها می‌کنم.»

کروس هنوز درک نمی‌کند که چرا داور چنین تصمیمی گرفته: «در زمین، به اشتباه به او اعتماد کردم. فکر می‌کنم حداقل باید صحنه را بازبینی می‌کرد. اما مشکل اینجاست که او می‌دانست که اگر صحنه را بازبینی کند، می‌بایست پنالتی می‌گرفت. خود داوران هم ۱۰۰% نمی‌دانند که تعبیر این موضوع چیست ولی در نهایت کاری که می‌توان کرد این است که این را بپذیریم.»

او در بخش پایانی صحبت‌هایش در پاسخ به سوالی درباره سه تا از بهترین هم تیمی‌هایش در رئال مادرید گفت: «منصف نخواهم بود چون مجبورم چند نفری را کنار بگذارم ولی اگر بخواهم از سه نفر نام ببرم، انتخابم رونالدو، راموس و مودریچ است؛ کاسمیرو هم به من کمک‌های خیلی زیادی کرد.»

آلمان در بازی مرحله یک چهارم پایانی یورو مغلوب اسپانیا شد و ماتادورها بعد از غلبه بر فرانسه وانگلیس، جام قهرمانی را مال خود کردند.

برچسب ها
کد خبر : 10583
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار