loader
20:07
0
کد خبر : 12675

ناپولی تحمل شکست در هفته نخست را نداشت؛ پروژه جذب روملو لوکاکو کلید خورد

بنظر‌ می‌رسد پیوستن روملو لوکاکو از چلسی به ناپولی در مراحل پایانی قرار دارد.

ناپولی تحمل شکست در هفته نخست را نداشت؛ پروژه جذب روملو لوکاکو کلید خورد

به گزارش سایت رسمیی فوتبال برتر؛ تیم ناپولی با هدایت آنتونیو کونته شب گذشته با نتیجه سنگین سه برصفر برابر میزبان خود هلاس ورونا مغلوب شد تا روزگار تلخ قهرمان دوفصل پیش سری آ همچنان ادامه دار باشد.

آنتونیو کونته از زمان تحویل نیمکت ناپولی تاکنون اعتراضات زیادی به عملکرد نقل و انتقالاتی این باشگاه داشته و بعد از دیدار شب گذشته نیز اعلام کرد این تیم برای رسیدن به شرایط مطلوب حداقل به چهار خرید نیاز دارد.

در این خصوص گفته می‌شود روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی تیم چلسی که از  آغاز نقل و انتقالات مورد‌توجه  ناپولی بود، در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارد تا حداقل مشکلات آن‌ها در خط حمله تا حدود زیادی برطرف شود.


رسانه اسکای اسپورت به نقل از فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح ایتالیایی در خصوص جزئیات پیشنهاد ناپلی ها به چلسی برای به خدمت گرفتن روملو لوکاکو اعلام کرد که این مهاجم به احتمال فراوان با فرمول انتقال قرضی و بند خرید ۳۰ میلیون یورویی به حمع شاگردان آنتونیو کونته اضافه خواهد شد. این رسانه همچنین اعلام کرد چلسی با فروش روملو لوکاکو، به دنبال جذب ویکتور اوسیمن مهاجم جدایی طلب از ناپولی می‌باشد. تکلیف این دو انتقال احتمالا تا ۴۸ ساعت آینده مشخص خواهد شد.

برچسب ها
کد خبر : 12675
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار