loader
03:35
0
کد خبر : 2712

پرده‌ای هیجان‌انگیز از سکانس پایانی کلوپ در آنفیلد

شب گذشته لیورپول با یورگن کلوپ موفق شد با گذشتن از سد چلسی، قهرمانی در جام اتحادیه را جشن بگیرد.

پرده‌ای هیجان‌انگیز از سکانس پایانی کلوپ در آنفیلد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ یورگن کلوپ، در فصلی که طبق اعلام خودش، آخرین فصل از حضورش در آنفیلد خواهد بود؛ یک بار دیگر جام اتحادیه را برای قرمز‌ها به ارمغان آورد. آن هم در دیداری که ۱۱۷ دقیقه همه چیز داشت جز گل!

روحیه جنگندگی تا آخرین نفس؛ همان آرمانی که مدت‌ها‌ در لیورپول فراموش شده بود، با آمدن مرد با نظم و انضباط آلمانی، دوباره به بندرنشینان برگشت و به مانند جدال حساس با چلسی در فینال، تا لحظات پایانی هر مسابقه ادامه داشت و به نتیجه رسید.

در حالی که تیم چلسی، علی‌رغم نمایش خوب در طول بازی، کم کم خود را آماده ضربات پنالتی می‌دید و کمی عقب کشیده بود، بالاخره قفل دروازه جوری باز شد که جای هیچ شک و شبهه‌ای برای تیم داوری و VAR باقی نگذاشت.

بعد از گل همان شور و اشتیاق همیشگی که از سال‌های دور در کنار نیمکت دورتموند توسط دوربین‌ها شکار میشد؛ همانند ۹ سال گذشته در انگلستان هم روی دور تکرار رفت. مرد خوش قدوقامت آلمانی، باز هم استارت زد و به حلقه شادی بازیکنان ملحق شد؛ آن هم در شرایطی که ستاره مصری خود، محمد صلاح و مهاجمش داروین نونیز را هم در اختیار نداشت.

در آن سو اما مربی اغلب ناکام سال‌های اخیر، بازهم دستش از یک‌ جام دیگر کوتاه ماند. اوضاع در چلسی به نقطه غیرقابل مهار رسیده و مالکان بلند پرواز این تیم هم به غیر از خرج‌های بی حساب و کتاب و البته تعویض مربی، راه‌حل دیگری برای برون رفت از این بحران عجیب و غریب به ذهن‌شان نمی‌رسد و احتمالا تا هفته‌های آینده، خبر اخراج مائوریتسیو پوچتینو روی خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار بگیرد و گمانه‌زنی‌ها برای تیم بعدی این مربی، موضوع جذابی برای کاربران باشد.

به هر کیفیت و با هر سبک و روش بازی، لیورپول قهرمان شد و حالا در ادامه لیگ، برای قهرمانی تلاش خواهد کرد. صدر‌نشین لیگ جزیره، ۱۲ بازی تا بهترین پایان‌بندی برای سکانس آخر کلوپ، فاصله دارد و گام روحیه‌بخش اولین جام - هرچند کم ارزش و به عقیده فرگوسن، «میکی‌موس کاپ» - را محکم برداشت.

سر الکس، پس از اعلام خبر بازنشستگی، جام حذفی و لیگ قهرمانان را از دست داد، اما قهرمانی بیستم را به یونایتد هدیه داد تا با دو قهرمانی بیشتر از رقیب دیرینه، به رویای دیرینه به زیر کشیدن لیورپول، جامه عمل بپوشاند. حالا، یورگن کلوپ، این فرصت را دارد که در لحظه آخر، جام بیستم را برای تیم خود کسب کند و پس از ۱۰ سال، در کنار یونایتد، مشترکا بر تخت پادشاهی فوتبال انگلستان، تکیه بزند.

برچسب ها
کد خبر : 2712
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار