loader
00:04
0
کد خبر : 7813

اولیور کان: در سن نویر دیگر امکان‌پذیر نیست!

اختصاصی / اولیور کان دروازه‌بان افسانه‌ای تیم ملی آلمان در جنجال ایجاد شده بین مانوئل نویر و مارک آندره تراشتگن وارد شده و اعلام کرده که نویر دیگر نمی‌تواند هر فصل ۵۰ یا ۶۰ بازی در بالاترین سطح انجام دهد.

اولیور کان: در سن نویر دیگر امکان‌پذیر نیست!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، اولیور کان دروازه‌بان اسطوره‌ای تیم ملی آلمان که در سال ۱۹۹۶ با ژرمن‌ها قهرمانی در یورو را تجربه کرد، در گفتگو با نشریه ورزشی اشپورت بیلد خیلی شفاف نظرش را درباره ابهامات درباره دروازه‌بان اصلی تیم ملی کشورش ابراز کرده و گفت که مانوئل نویر، دروازه‌بان فعلی تیم آلمان به دلیل سنش نمی‌تواند همیشه در بالاترین سطح در این تیم بازی کند. این در حالی است که نویر ۳۸ ساله، در مرحله حساسی از دوران حرفه‌ای فوتبالش قرار دارد.

کان با یادآوری سن و سال نویر گفته: «در سن و سال نویر، دیگر نمی‌توان در هر فصل،۵۰ تا ۶۰ بازی در بالاترین سطح انجام داد.»

کان که بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۸ دروازه‌بان اصلی بایرن مونیخ بود و در دو جام جهانی (آلمان ۲۰۰۶ و ژاپن و کره جنوبی ۲۰۰۲)، در درون دروازه ژرمن‌ها قرار می‌گرفت، به طور ضمنی به این نکته اشاره کرد که اجازه دادن به حضور دروازه‌بان دوم تیم در ترکیب تیم، استراتژی او برای طولانی‌تر کردن عمر حضورش در دنیای فوتبال بوده. کان در این باره گفت: «من یکی در میان بازی‌ها را به مایکل رنسینگ واگذار می‌کردم تا بتوانم به خوبی ریکاور کنم و تمرکزم را روی بازی‌های سرنوشت ساز قرار بدهم.»

او در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره نویر به این نکته اشاره کرد که فقط خود اوست که می‌داند تا چه زمانی می‌تواند به حضورش در دنیای فوتبال ادامه دهد.

برچسب ها
کد خبر : 7813
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار