loader
04:10
0
کد خبر : 6479

اولیویه ژیرو، رقیب جدید مسی در لیگ MLS

اختصاصی/ اولیویه ژیرو، مهاجم ۳۷ ساله فرانسوی که در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از میلان جدا خواهد شد، حالا با باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی قراردادی را به امضا رسانده است.

اولیویه ژیرو، رقیب جدید مسی در لیگ MLS

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی روز سه شنبه از به خدمت گرفتن اولیویه ژیرو، قهرمان دنیا با پیراهن تیم ملی فرانسه خبر داد. قرارداد این بازیکن ۳۷ ساله با باشگاه میلان در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و او حالا قراردادی تا سال ۲۰۲۵ و با شرط تمدید برای یک فصل دیگر با این باشگاه آمریکایی به امضا رسانده است.

بعد از جدایی کارلوس ولا از لس‌‌آنجلس اف‌سی، سران این باشگاه به دنبال یک مهاجم تراز اول با تجربه بین‌المللی بودند و ژیرو را به عنوان گزینه ایده‌آل‌شان به خدمت گرفتند. یکی از مقامات این باشگاه در این باره گفت: « چیزی که ژیرو با خودش به تیم ما می‌آورد، حرفه‌ای‌گری است. او قدرت لیدری بالایی دارد، یک برنده و یک قهرمان است و درس‌های زیادی به جوانان درحال رشد تیم خواهد داد. در عین حال ما به بازیکنی در این پست نیاز داشتیم.»

ژیرو روز دوشنبه خبر جدایی‌اش از میلان را اعلام کرد. او بعد از درخشش در فوتبال اروپا و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا با پیراهن چلسی و فتح سری آ با پیراهن میلان، حالا راهی لیگ MLS خواهد شد.

او در سه فصل حضورش در میلان یکی از ستاره‌های این تیم بود و در این مدت ۴۸ گل با پیراهن روسونری به ثمر رساند.

برچسب ها
کد خبر : 6479
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار