loader
03:02
0
کد خبر : 3028

سونامی بین لوئیس انریکه و امباپه؛ همه چیز از هم پاشید!

اختصاصی/ روزنامه فرانسوی اکیپ، تیتر اصلی شماره دیروزش را به قطع ارتباط سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن با ستاره فرانسوی تیمش اختصاص داد.

سونامی بین لوئیس انریکه و امباپه؛ همه چیز از هم پاشید!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، طبق گزارش منتشره در روزنامه فرانسوی اکیپ، ارتباط میان لوئیس انریکه و کیلیان امباپه، وارد فاز عجیب و پیچیده‌ای شده است. بنابر اطلاعات منتشره، اختلاف میان این سرمربی و ستاره فرانسوی‌اش خیلی زیاد است و این را می‌توان در تصمیم انریکه در تعویض کردن زودهنگام امباپه در بین دو نیمه دیدار این تیم مقابل موناکو در روز جمعه مشاهده کرد. تصمیمی که انریکه بعد اعلام کرد که به خاطر مسائل تکنیکی بوده.

از همین رو، روزنامه اکیپ در شماره روز یکشنبه‌اش، به بررسی ارتباط میان این سرمربی اسپانیایی و امباپه پرداخته و یادآور شده که ارتباط میان این دو به حداقل رسیده است. گرچه که این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده، ولی تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که امباپه در پایان فصل باشگاه پاریسی را ترک خواهد کرد و همین تصمیم باعث شده تا تمام پل‌های ارتباطی میان او و پاریسی‌ها ویران شود.

در شرایط فعلی ارتباط او و انریکه شبیه یک "طلاق و جدایی" به نظر می‌رسد. این دقیقا واژه‌ای است که نشریه فرانسوی اکیپ نیز از آن برروی جلدش بهره برده. روی جلد اکیپ، تصویری از امباپه و لوئیس انریکه را می‌بینیم که در بین این دو، لوگوی پاره شده پاری سن ژرمن مشاهده می‌شود و تیتر اصلی هم که نیازی به توضیح خاصی ندارد :"طلاق از اسپانیایی"

در زیر این تیتر، این توضیح را می‌خوانیم: «در فاصله سه روز مانده به بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال سوسیداد، ارتباط بین کیلیان امباپه و لوئیس انریکه، هر بار پیچیده‌تر می‌شود. گرچه آنها روز شنبه با هم صحبت کردند ولی سرمربی روی موضعش برای زمان کوتاهی که در مصاف با موناکو به ستاره فرانسوی بازی داد، ایستاده بود.»

لازم به ذکر است که در پایان بازی پی.اس.جی مقابل موناکو، انریکه گفت: «باید به بازی کردن بدون کیلیان عادت کنیم.» و بدین ترتیب به گمانه زنی‌ها در مورد جدایی قریب‌الوقوع امباپه پایان داد؛ گرچه انریکه تمایلی نداشت تا درباره این موضوع زیاد صحبت کند ولی حرف او بدین معنا بود که فصل آینده امباپه را در پاریس نخواهیم دید.

برچسب ها
کد خبر : 3028
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار