loader
02:15
0
کد خبر : 1480

پیش بازی/ یوزها فقط برد می‌خواهند؛ سوریه به دنبال شگفتی!

اختصاصی/ تیم ملی سوریه در بازی امروز به دنبال آن است تا در یک ماموریت سخت، مانع از رسیدن ایران به دور یک چهارم پایانی شود.

پیش بازی/ یوزها فقط برد می‌خواهند؛ سوریه به دنبال شگفتی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی ایران عزم خود را جزم کرده تا در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به چهارمین قهرمانی‌اش در قاره کهن دست بیابد و در دور یک هشتم پایانی، سوریه‌ای را پیش رو دارد که به‌عنوان یکی از بهترین تیم‌های رده سوم دور گروهی به این مرحله رسیده است.

این در حالی است که ایران  با سه برد و صدرنشینی در گروهش با اقتدار گام به این دیدار خواهد گذاشت.

دومین مصاف آسیایی

این بازی دومین مصاف ایران و سوریه در جام ملت‌های آسیاست و اولین رویارویی آنها در این تورنمنت در سال ۱۹۸۰ بود که آن بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

خوب و بد

ایران برای هشتمین دوره متوالی در جام ملت‌های آسیا به مرحله حذفی رسیده است. البته آنها در سه تورنمنت از چهار تورنمنت اخیر در اولین مانع سخت‌شان تن به شکست داده‌اند که شامل یک باخت در وقت‌های اضافه و دو ناکامی در ضربات پنالتی است.

یک رکورد تازه

سوریه برای اولین بار در هفت دوره حضورش در جام ملت‌های آسیا به مرحله حذفی رسیده است. آنها بعد از برد مقابل هند در آخرین بازی گروهی‌شان حالا به دنبال آن هستند تا برای اولین بار بعد از سال ۱۹۸۸ در دو بازی متوالی به پیروزی برسند.

 دقت پاس بالا

دقت پاس بازیکنان ایران در جام ملت‌های قطر ۸۳.۷% بوده و این بالاترین آمار دقت پاس آنها در پنج دوره اخیر این تورنمنت است. بازیکنان ایران به طور میانگین درهر بازی ۵۴۹ پاس صحیح اشتند که از این حیث نیز این بهترین عملکرد آنها در پنج دوره اخیر به شمار می‌رود.

آمار تکل‌ها

عبدالرحمن ویس بازیکن سوریه در مرحله گروهی ۱۱ تکل رفته که این بیشترین آمار در بین بازیکنان حاضر در گروه B این رقابت‌ها و تقریبا دو برابر بازیکنان ایران تا به اینجای این تورنمنت بوده. در ایران آمار بیشترین تکل در جام ملت‌های قطر در اختیار احسان حاج صفی با ۶ تکل است.

برچسب ها
کد خبر : 1480
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار