loader
11:31
0
کد خبر : 14520

ایستگاه پنجم لیگ برتر؛ از دربی کرمانی‌ها تا تقابل جذاب دقیقی و زارع

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امروز به جز جدال سرخابی‌های پایتخت با انجام دو مسابقه حساس دیگر پیگیری می‌شود.

ایستگاه پنجم لیگ برتر؛ از دربی کرمانی‌ها تا تقابل جذاب دقیقی و زارع

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در آغاز هفته پنجم رقابت های لیگ برتر ایران تیم های نساجی و استقلال در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت و در انتهای روز جمعه نیز پرسپولیس میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود.

اما به جز این دو مسابقه، دو دیدار مهم دیگر نیز برگزار می‌شود که به بررسی این بازی‌ها خواهیم پرداخت.

ملوان - شمس آذر؛ دوئل جذاب دقیقی و زارع

ملوان که هفته گذشته اولین شکست فصل را مقابل سپاهان متحمل شد، فردا میزبان تیمی خواهد بود که هنوز بردی را به دست نیاورده است. 

شاگردان مازیار زارع این فرصت را دارند با کسب سه امتیاز فردا حتی تا رده دوم جدول صعود کنند و باید دید ملوان که هر دو دیدار خانگی خود را با برد پست سر گذاشته، فردا چه نتیجه‌ای به دست خواهد آورد.

در سمت مقابل شمس آذر با اتکا به شناخت سعید دقیقی از ملوانی‌ها سخت به دنبال کسب اولین سه امتیاز خود در لیگ جاری خواهد بود تا وارد شرایط بحرانی نشود. 

یشمی‌پوشان قزوینی از چهار دیدار خود فقط موفق به کسب دو امتیاز شده‌اند تا جزو تیم‌های پایین جدولی باشند و باید دید می‌توانند شرایط خود را سر و سامان دهند یا نه.

دو تیم دو بار در لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل کار دو برد برای شمس آذر قزوین بوده و باید دید قوی سپید انزلی خواهد توانست اولین سه امتیاز تاریخ لیگ برتری خود را برابر تیم قزوینی به دست بیاورد یا خیر.

مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان؛ دربی کرمانی های لیگ

از چارچوب هفته پنجم لیگ برتر، مس در رفسنجان میزبان گل گهر سیرجان است. دو تیمی که در هفته چهارم باید مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می‌گرفتند و به دلیل حضور سرخابی‌ها در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، دیدار هفته چهارم مس و گل‌گهر برابر این دو تیم به تعویق افتاد.

مس رفسنجان که هفته نخست را مقابل تراکتور در خانه واگذار کرده بود، در ادامه، روند رو به رشدی پیدا کرد و توانست مقابل فولاد در اهواز مساوی کرده و برابر آلومینیوم به پیروزی برسد تا محرم نویدکیا شرایط تیم خود را سر و سامان دهد.

در سمت مقابل گل‌گهر هم پس از باخت هفته اول برابر ملوان، در دو دیدار بعدی مقابل استقلال خوزستان و نساجی برنده بوده تا سرمه‌ای‌ پوشان هم روند به رشدی داشته باشند.

نکته قابل توجه درباره تقابل دو تیم عدم برد مس در لیگ برتر برابر گل گهر است. از هشت دیدار برگزار شده بین دو تیم در لیگ برتر، ۵ بازی به تساوی رسیده و تیم سیرجانی هم در سه بازی برنده بوده است.

برچسب ها
کد خبر : 14520
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار