loader
01:46
0
کد خبر : 14448

اینزاگی: طارمی بازیکن مهمی برای ماست و خوب کار کرد

سیمونه اینزاگی به تساوی تیمش در خانه منچسترسیتی قدرتمند واکنش نشان داد.

اینزاگی: طارمی بازیکن مهمی برای ماست و خوب کار کرد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ اینتر در شبی که نمایش خوبی مقابل منچسترسیتی داشت، به یک تساوی خارج از خانه مقابل قهرمان چهار دوره اخیر لیگ انگلیس رسید.

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر در پایان مسابقه، از عملکرد تیم خود و مهدی طارمی ستاره ایرانی اینتر تمجید کرد.

کلین‌شیت در اتحاد و عملکرد طارمی 

بچه ها واقعا خوب کار کردند. از کیفیت حریف آگاه بودیم اما خوب کار کردیم و می‌توانستیم در بعضی موقعیت ها به آنها بیشتر آسیب بزنیم. در نیمه دوم بیشتر به زحمت افتادیم اما دو شانس دارمیان و مخیتاریان می توانست به گل تبدیل شود. به بچه‌ها تبریک می‌گویم. حالا به جلو حرکت می‌کنیم. در این فصل این اولین باری بود که گل نزدیم و باید روی آن کار کنیم. مقابل این تیم‌ها مانند منچسترسیتی و رئال مادرید، همیشه به نظر می‌رسد می‌توانید به گل برسید اما دروازه آنها به نوعی نجات پیدا می‌کند. طارمی بازیکن مهمی برای ماست و خوب کار کرد و توپ خوبی را برای آگوستو مهیا کرد و ادرسون واکنش خوبی انجام داد. در مورد دارمیان، او گفت صدای بارلا را شنیده که پاس می.خواهد، دفاع آنها خوب کار کرد. 

نیمکت‌نشینی سه ستاره و آمادگی برای دربی میلان 

تمام بازیکنانم خوب تمرین می‌کنند و شایسته حضور در زمین هستند. مربی باید تصمیم بگیرد و من به فکر صلاح اینتر هستم. متاسفانه نمی‌توانم از بیشتر از 15 بازیکن در یک بازی استفاده کنم. این یک دربی خواهد بود. همه ما می‌دانیم این بازی برای هواداران و باشگاه چه اهمیتی دارد. هواداران امشب در منچستر هرگز متوقف نشدند. امشب اینجا می‌مانیم، فردا برمیگردیم و سعی می‌کنیم در این زمان کم برای بازی آماده شویم. 

برچسب ها
کد خبر : 14448
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار