loader
08:32
0
کد خبر : 4336

اینزاگی و سودآوری ۴۰۰ میلیون یورویی برای اینتر

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، توانسته این تیم را به سطح بالاتری ببرد و در طول سه فصا حدود 400 میلیون یورو درآمد برای آنها ایجاد کند.

اینزاگی و سودآوری ۴۰۰ میلیون یورویی برای اینتر

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ اینزاگی از زمان حضورش روی نیمکت اینتر توانسته است عملکرد درخشانی را در کارنامه‌اش به ثبت برساند و حالا در فاصله کمی تا کسب عنوان قهرمانی این فصل در رقابت‌های سری آ ایتالیا قرار دارد. 

این مربی ۴۷ ساله موفق شد با استفاده از سبک خاص خودش اینتر را به یکی از قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر اروپا تبدیل کند و آنها را در فصل گذشته به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان رساند؛ هرچند در این بازی با قبول شکست برابر منچسترسیتی نتوانست جام را بالای سر ببرد. 

روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت با انتشار مطلبی مدعی شده است که عملکرد درخشان اینزاگی روی نیمکت اینتر در طول سه سال گذشته باعث شده است که بیشتر از ۴۰۰ میلیون یورو درآمد به دلیل نتایج خوب آنها در لیگ قهرمانان و جام‌های داخلی ایتالیا برای این باشگاه به وجود بیاید. 

اینتر در پایان این فصل حدود ۱۹۰ میلیون یوور دریافت خواهد کرد که شامل ۵۰ میلیون یورو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده، حدود ۸۵ میلیون یورو برای لیگ قهرمانان این فصل و ۵۰ میلیون یورو برای کسب سهمیه حضور در جام باشگاه‌های جهان است.

برچسب ها
کد خبر : 4336
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار