loader
11:17
0
کد خبر : 7100

این روزها یورگن کلوپ کجاست و چه می‌کند؟

اختصاصی/ سرمربی سابق و آلمانی لیورپول بعد از اتمام رقابت‌های این فصل لیگ برتر با ترک انگلیس، تعطیلاتش را شروع کرده و در این میان گمانه‌زنی‌هایی درمورد آینده او به گوش می‌رسد.

این روزها یورگن کلوپ کجاست و چه می‌کند؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، یورگن کلوپ ۹ سال اخیر عمرش را در بندر لیورپول سپری کرد و بی تردید نام و رد پای او در تیمی که شعارش 'You'll Never Walk Alone' است، ثبت شده است. اما حالا و پس از ۹ سال استرس و فشار، چیزی که این سرمربی آلمانی به دنبالش است آرامشی است که احتمالا در یکی از مقاصد مورد علاقه‌اش، یعنی اسپانیا برایش فراهم خواهد بود.

او و اولا ساندروک، همسرش مدتی است که خانه‌ای که در سال ۲۰۲۲ در مایورکا خریداری کرده بودند را به قصد بازسازی به دست معماران سپرده‌اند و از همین رو تصمیم گرفته‌اند تا در یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مایورکا اقامت کنند. 

کلوپ در بدو ورود به اسپانیا، تصویری را منتشر کرد و به وضوح قصدش از حضور در اسپانیا را پیشرفت در یکی از علایقش، یعنی ورزش پدل عنوان کرد و نوشت:«من در حال تلاش بهبود در عشق دیگرم، ورزش پدل هستم. چند روز پیش شروع کردم، امروز سومین جلسه من است و آموزش را از سطح خیلی مبتدی آغاز کردم.مدتی است که پدل بازی نکرده‌ام و خیلی سریع این را حس می‌کنم.»

اقامت در یکی از بهترین هتل‌های جزیره

هتلی که کلوپ و همسرش در آن اقامت دارند، دارای یک مجموعه ورزشی کامل است که بخشی از این مجموعه، زمین تمرین پدل است و شخصیت‌هایی مثل شاهزاده آلبرت موناکو یا نواک جوکوویچ اعضای افتخاری آن هستند. این هتل یکی از بهترین هتل‌های مایورکا به نام کیمپتون آیسلا است.

قیمت اتاق‌های این هتل، بسته به چشم انداز و امکاناتش از شبی ۲۵۰ یورو تا ۳۰۰۰ یورو برای بهترین اتاق هتل است. هتل در منطقه ویژه‌ای واقع شده و به چند خلیج خصوصی دسترسی دارد.

اما خانواده کلوپ قصد ندارند برای همیشه در هتل زندگی کنند و در انتظار آن هستند که بازسازی عمارتی را که در سال ۲۰۲۲ به قیمت ۳.۹ میلیون یورو در مایورکا خریداری کرده بودند، به پایان رسیده و در آنجا مستقر شوند. خانه‌ای به مساحت بیش از ۵۰۰۰ متر مربع با یک استخر، یک باغ و پنج اتاق خواب، پنج حمام و دو فضای مهمان.

او و همسرش اولا ساندروک قصد دارند  این عمارت را به یک بهشت خانوادگی تبدیل کنند. مشخص نیست که آیا کلوپ تصمیم دار تا در آینده در اسپانیا مربیگری را ادامه دهد یا نه؛ اما آنچه مشخص است، این است که او عاشق اسپانیاست؛ تا حدی که چنین قصر رؤیایی‌ای را در مایورکا خریداری کرده و بی صبرانه منتظر مستقر شدن در آن است.

برچسب ها
کد خبر : 7100
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار