loader
12:09
0
کد خبر : 13202

این ماشین توقف‌ناپذیر؛ ۹۰۰ گل رسمی برای CR7

شب گذشته کریستیانو رونالدو با گلزنی برای النصر به یک رکورد خارق‌العاده در کارنامه خود رسید و نهصدمین گل رسمی دوران خارق‌العاده فوتبالش را به ثمر رساند.

این ماشین توقف‌ناپذیر؛ ۹۰۰ گل رسمی برای CR7

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ شب گذشته تیم النصر با پیروزی ۴- یک مقابل الفیحا به اولین برد فصل خود رسید.

کریستیانو رونالدو شب گذشته با به ثمر رساندن گل دوم النصر در این مسابقه، به یک رکورد خارق‌العاده رسید. او حالا به ۹۰۰ گل رسمی دست یافته است. رونالدو با گلزنی برای النصر مقابل الفیحا، نتیجه بازی را به ۲-۰ تغییر داد و گل نهصدم خود را در فوتبال حرفه‌ای به ثمر رساند. رونالدو که در حال حاضر در صدر جدول گلزنان قرار دارد، اولین بازیکنی است که به این تعداد گل رسمی دست یافته است. رونالدو که از زمان پیوستن به النصر ۶۸ گل به ثمر رسانده است. در فصل گذشته ۲۴-۲۰۲۳، ۵۰ گل در ۵۱ بازی و در فصل ۲۳-۲۰۲۲، ۱۴ گل در ۱۹ بازی به ثمر رساند. او در نقل و انتقالات زمستانی از منچستریونایتد به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی پیوست. تعداد گل‌های کریستیانو رونالدو برای هر تیم به شرح زیر است:

اسپورتینگ لیسبون: ۵ گل

منچستریونایتد: ۱۴۵ گل

رئال مادرید: ۴۵۱ گل

یوونتوس: ۱۰۱ گل

النصر: ۶۸ گل

تیم ملی پرتغال: ۱۳۰ گل

او کماکان قصدی برای بازنشستگی ندارد و هدف خود را رسیدن به ۱۰۰۰ گل رسمی عنوان کرده است. رونالدو پس از ثبت نخستین پیروزی النصر در هفته دوم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «این تازه اول راه است. بیایید تا پیش برویم.»

این پنج‌شنبه، در طول قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، کریستیانو رونالدو مورد تجلیل قرار خواهد گرفت. او بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است و با دریافت جایزه‌ای ویژه از دست الکساندر چفرین، رئیس یوفا، از او به خاطر میراث قابل توجهش در این رقابت‌ها تجلیل خواهد شد. رونالدو چندین رکورد در این رقابت‌ها دارد، از جمله کسب کفش طلای مسابقات در هفت فصل مختلف، به ثمر رساندن ۱۷ گل در یک فصل و مجموع ۱۴۰ گل در ۱۸۳ بازی. هیچ‌کس بیش از او در لیگ قهرمانان گل نزده است.

برچسب ها
کد خبر : 13202
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار