loader
11:59
0
کد خبر : 10557

گزارش تصویری؛ رونمایی از لباس‌های فصل آینده بارسلونا

اختصاصی/ پیراهن فصل بعد باشگاه بارسلونا براساس سنت‌های این تیم طراحی شده و به نحوی ادای احترام به پیراهن تیم کاتالان در سال ۱۸۹۹ میلادی است.

گزارش تصویری؛ رونمایی از لباس‌های فصل آینده بارسلونا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، باشگاه بارسلونا پیراهن‌های جدید این تیم برای فصل آینده را معرفی کرد. آنها صبح پنجشنبه با رونمایی از لباس‌هایشان، بالاخره مشخص کردند که در فصل ۲۵-۲۰۲۴ با چه لباسی به میدان خواهند رفت. طراحی پیراهن بارسلونا برای فصل جدید، به سنت، ریشه و میراث متوسل شده و به نوعی یادآور پیراهن‌های این تیم در سال ۱۸۹۹ است.

لازم به یادآوری است که باشگاه کاتالان در نوامبر امسال، ۱۲۵ سالگی این باشگاه را جشن خواهد گرفت و ازهمین رو طراحی پیراهن این فصل آبی‌اناری‌ها اهمیت بالایی داشت. پیراهن این فصل بارسا مثل همیشه متشکل از دو رنگ آبی و اناری است که یک خط عمودی این پیراهن را به دو نیمه تقسیم می‌کند: یک سمت به رنگ قرمز با آستین آبی و طرف دیگر بالعکس و در وسط پیراهن، نماد اسپاتیفای، اسپانسر بارسلونا دیده می‌شود.

برای معرفی این پیراهن، بالده، گاوی، آیتانا و الکسیا آن را به تن کرده‌اند اما در ویدیوی منتشر شده توسط باشگاه کاتالان می‌توانیم بسیاری از بازیکنان فعلی بارسلونا از جمله کوبارسی، لواندوفسکی، آرائوخو، پدری، فرمین، گاوی، بالده، لامین یامال و رافینیا را با پیراهن جدید بارسلونا ببینیم. در عین حال برخی از بازیکنان تاریخی بارسا از جمله رونالدینیو، اینیستا، پویول، گاسول و استیتکسکوف نیز با این پیراهن دیده می‌شوند.

برچسب ها
کد خبر : 10557
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار