loader
15:46
0
کد خبر : 7704

بازگشت بعد از 555 روز!

ابوالفضل جلالی پس از جام جهانی 2022 قطر، بالاخره می‌تواند برای تیم ملی ایران به میدان برود.

بازگشت بعد از 555 روز!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ابوالفضل جلالی ستاره جوان استقلال، پس از 555 روز انتظار بار دیگر به ترکیب تیم ملی ایران بازگشت.

این مدافع چپ که با عملکرد خوبش در لیگ برتر ایران توانست نظر کارلوس کی‌روش را به خود جلب کند، با گذشت مدتی طولانی از آخرین حضورش در تیم ملی، اکنون آماده است تا بار دیگر برای کشورش به میدان برود.

 جلالی پس از نمایش قابل قبول در جام جهانی 2022 قطر و حضور در دیدار حساس برابر آمریکا، انتظارات زیادی را برای آینده خود ایجاد کرد.

او فصل گذشته نیز با 10 پاس گل برای استقلال، به عنوان دومین پاسور برتر لیگ شناخته شد و تنها در هفته آخر عنوان بهترین پاسور را به ریکاردو آلوز واگذار کرد. این عملکرد استثنایی، او را به یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی تبدیل کرده است.  

تیم ملی ایران در دور پنجم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، امروز به مصاف تیم ملی هنگ کنگ می‌رود و این مسابقه فرصتی برای جلالی است تا طلسم 555 روزه خود را بشکند.

اعتماد امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران به ابوالفضل جلالی نشان از اعتقاد عمیق او به توانایی‌های این بازیکن جوان دارد. قلعه‌نویی با دعوت مجدد جلالی به تیم ملی، فرصتی طلایی برای این مدافع چپ فراهم کرده تا بار دیگر خود را در سطح بین‌المللی اثبات کند.

برچسب ها
کد خبر : 7704
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار