loader
14:37
0
کد خبر : 13417

بازگشت رضایی به اوج؛ کاوه در نقش کامارا و مورایس!

کاوه رضایی که فصل گذشته در ترکیب اصلی سپاهان جایی نداشت، بار دیگر به روزهای خوب خود بازگشته است.

بازگشت رضایی به اوج؛ کاوه در نقش کامارا و مورایس!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ سومین برد فصل سپاهان با پیروزی یک- صفر مقابل شمس‌آذر قزوین در اراک به دست آمد.

یکی از نکات امیدوارکننده برای هواداران سپاهان در شروع این فصل، عملکرد فوق‌العاده کاوه رضایی در ترکیب اصلی این تیم است.‌ پس از جدایی شهریار مغانلو و در شرایطی که هنوز کارت بازی ابوبکر کامارا صادر نشده، کاوه در ترکیب اصلی ژوزه مورایس قرار گرفته و عملکرد خوبی در لیگ از خود به جا گذاشته است. رضایی در اولین مسابقه فصل، با یک گل و یک پاس گل روز درخشانی مقابل چادرملو داشت و روز گذشته تک‌گل پیروزی‌بخش تیمش را با فداکاری آریا یوسفی مقابل شمس آذر به ثمر رساند.

رضایی بهترین روزهای خود در فوتبال ایران را در لباس استقلال پشت سر گذاشت و حالا پس از دوران ناموفق در تراکتور و بازی‌های نه‌چندان مطلوب فصل گذشته، بار دیگر توانایی‌های خود در لیگ ایران را اثبات می‌کند. رضایی که در استقلال هفت بار برای تیمش در لیگ برتر گل زده بود، پس از درخشش زیر نظر علیرضا منصوریان به شارلوا بلژیک رفت و روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذاشت اما نتوانست در تیم قهرمان این کشور یعنی کلوب بروژ، نمایش‌های خوب گذشته را تکرار کند.

او که از دقیقه ۷۹ جایش را در ترکیب سپاهان به رضا اسدی داده بود، پس از تعویض در لحظات پرالتهاب و پراضطراب انتهای بازی در نقش مربی و راهنمای کنار زمین سپاهان ظاهر شد تا نشان دهد برای دوران بازنشستگی خود نیز از همین حالا برنامه‌ریزی کرده است!

برچسب ها
کد خبر : 13417
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار