loader
12:18
0
کد خبر : 10056

گزارش ویژه بازگشت یک ستاره؛ داستان شگفت‌انگیز خامس در کوپا آمریکا

خامس رودریگز بدون شک یکی از بهترین بازیکنان این دوره از رقابت‌های کوپا آمریکا بوده است.

گزارش ویژه بازگشت یک ستاره؛ داستان شگفت‌انگیز خامس در کوپا آمریکا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ سوای هر نتیجه‌ای در فینال کوپا آمریکا، عملکرد خامس رودریگز در این جام شایسته تحسین است.

درست ۱۰ سال بعد از اینکه خامس رودریگز در جام جهانی ۲۰۱۴ با گل تماشایی خود مقابل اروگوئه و کسب کفش طلای جام دنیای فوتبال را متحیر کرد، کوپا آمریکا به بهترین فرصت برای اعاده حیثیت ستاره یک دهه اخیر فوتبال کلمبیا تبدیل شد. ستاره‌ای که در سال‌های اخیر، به تدریج از سطح اول فوتبال جهان دور شد و همه او را بازیکنی تمام شده تصور می‌کردند اما حالا نامزد اصلی کسب جایزه بهترین بازیکن کوپا آمریکاست. خامس، تا اینجای جام در پنج مسابقه، یک گل و ۶ پاس گل را به ثبت رسانده و ۴ بار عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کرده که برای یک بازیکن در یک دوره از کوپا، رکوردی منحصربفرد به شمار می‌آید. او حالا با ۶ پاس گل در این جام، رکورد تعداد پاس گل در یک دوره از کوپا آمریکا را هم به نام خود ثبت کرده است.

او که امروز تولد ۳۳ سالگی خود را پشت سر می‌گذارد، با درخشش ویژه‌اش برای کسب عنوان قهرمانی کوپا آمریکا، نام خود را در تاریخ فوتبال کلمبیا به عنوان یکی از برترین بازیکنان تیم ملی این کشور ثبت خواهد کرد. بازیکنی که پس از پایان دوران حضورش در رئال مادرید و بایرن، روزهای پرنوسانی را در تیم اورتون تجربه کرد و در سال‌های اخیر، فوتبال خود را در الریان قطر، المپیاکوس یونان و سائوپائولوی برزیل پیگیری کرده است. این مسیر از دوران حرفه‌ای، باید نشان‌دهنده افول و پایان یک ستاره باشد اما چیزی که خامس رودریگز در کوپا آمریکا به نمایش گذاشت، هیچ نشانی از یک ستاره فراموش شده و رو به افول نداشت.

از قهرمانی در لالیگا و بوندسلیگا و لیگ قهرمانان گرفته تا بالا بردن جام در لیگ‌ آرژانتین و کفش طلای جام جهانی، همه و همه با یک افتخار ملی بزرگ در کلکسیون افتخارات خامس رودریگز تکمیل خواهد شد و این ستاره، بامداد دوشنبه در فلوریدا رویاهای خود برای جاودانگی در تاریخ فوتبال کلمبیا را جستجو می‌کند. رویاهایی که برای تحقق یافتن آن، باید از سد محکمی به نام آرژانتین، قهرمان جهان گذشت.

برچسب ها
کد خبر : 10056
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار