loader
12:35
0
کد خبر : 11692

تنش اوج گرفت؛ فدریکو کیه‌زا از بازی دوستانه یوونتوس کنار گذاشته شد!

شواهد حاکی از آن است که نه تیاگو موتا به فدریکو کیه زا اعتقاد دارد و نه مدیران یوونتوس می‌خواهند شرایط این بازیکن را برای تمدید قرارداد بپذیرند.

تنش اوج گرفت؛ فدریکو کیه‌زا از بازی دوستانه یوونتوس کنار گذاشته شد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در حالی که قرار بود فدریکو کیه‌زا یکی از ارکان یوونتوس برای فصول آینده باشد، این بازیکن حالا فاصله چندانی تا جدایی از جمع تورینی‌ها ندارد.

رابطه بین فدریکو کیه‌زا و یوونتوس اصلا خوب پیش نمی‌رود. در حالی که دوطرف درگیر اختلافات زیادی بر سر تمدید قرارداد هستند، تیاگو موتا در اقدامی خبرساز و جنجالی تصمیم گرفت کیه‌زا را از لیست یوونتوس برای بازی دوستانه با برست کنار بگذارد.

نکته جالب توجه این‌جاست که خبرگزاری‌ها دلیل این اقدام تیاگو موتا را کاملا فنی عنوان کرده‌اند و ناآمادگی یا مشکلات فیزیکی کیه‌زا را در تصمیم سرمربی یوونتوس تاثیرگذار دانستند. به نظر می‌رسد که تیاگو موتا هیچ اعتقادی به فدریکو کیه زا ندارد و او را جزو برنامه‌های خود برای فصل پیش رو نمی‌داند.

وضعیت فدریکو کیه‌زا چگونه است؟

باشگاه یوونتوس به طور صریح به اطلاع فدریکو کیه‌زا رسانده است که فقط با دستمزد فعلی، حاضر به تمدید قرارداد این بازیکن می‌شود؛ در غیر این صورت او باید در همین تابستان از یوونتوس جدا شود. کیه‌زا وارد آخرین سال قرارداد خود با بیانکونری شده است و تورینی‌ها نمی‌خواهند او را به طور رایگان از دست بدهند. دستمزد فعلی کیه‌زا سالیانه 5 میلیون یورو است و باشگاه‌هایی چون تاتنهام و اینتر وضعیت او را زیر نظر دارند.

برچسب ها
کد خبر : 11692
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار