loader
19:13
0
کد خبر : 12670

افشای دلیل باورنکردنی طلاق آلوارو موراتا از همسرش!

کاپیتان تیم ملی اسپانیا بابت حضور در میلان، بهای بسیار سنگینی را پرداخت کرده‌است!

افشای دلیل باورنکردنی طلاق آلوارو موراتا از همسرش!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مهاجم جدید میلان اعلام کرد که به دلیل تمایل نداشتن همسرش به حضور مجدد در ایتالیا، از او جدا شده است.

هفته قبل بود که خبر رسید آلوارو موراتا باوجود داشتن چهار فرزند، از همسرش آلیچه کامپلو جدا شده‌است. موراتا و آلیچه در سال 2014 و زمانی که آلواریتو برای یوونتوس بازی می‌کرد، با یک‌دیگر آشنا شدند و رابطه‌ی آن‌ها در سال 2017 به ازدواج منجر شد. موراتا در گفتگو با دی کورازون، دلیل طلاق او و همسرش را این‌گونه توضیح داد:

 من از این اتفاق ویران شده‌ام، اما قسم می‌خورم که هرگز به آلیچه خیانت نکردم. او مهم‌ترین زن زندگی من است. آلیچه می‌خواست در اسپانیا بماند و تمایلی به نقل مکان از این کشور نداشت. با وجود دیدگاه‌های متفاوت، هنوز برای رفاه چهار فرزندمان رابطه بسیار خوبی بین ما برقرار است و از بابت تصمیمی که گرفتیم، پشیمان نیستیم.

گفتنی است آلیچه کامپلو درحالی با حضور همسرش در میلان مخالف بوده که خودش ایتالیایی است! موراتا در تابستان امسال با قراردادی به ارزش 13 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به میلان پیوست. او در اولین بازی خود برای روسونری موفق به گلزنی شد و اجازه نداد که تیمش فصل جدید را با شکست آغاز کند.

برچسب ها
کد خبر : 12670
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار