loader
12:43
0
کد خبر : 10616

باورنکردنی؛ مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ سه اسپانیا!

یورگن لوکادیا، مهاجم سابق پرسپولیس راهی دسته سوم اسپانیا شد تا برای تیم فوتبال اینترسیتی به میدان برود.

باورنکردنی؛ مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ سه اسپانیا!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، یورگن لوکادیا در ادامه تصمیمات عجیب و غیرمنتظره‌اش، سر از دسته سوم اسپانیا درآورد. او به صورت رسمی به اینترسیتی پیوست که در رقابت های پریمرا فدراسیون یا همان سطح سوم اسپانیا بازی می کند و فصل قبل با خوش شانسی و با ایستادن در رده پانزدهم، از سقوط به دسته چهارم نجات پیدا کرد!

لوکادیا که در لیگ بیست و دوم به ایران آمد و در ۹ بازی ۶ گل برای پرسپولیس زد، حسابی مورد توجه علاقه مندان به فوتبال در ایران قرار گرفت و هواداران پرسپولیس به ظهور یک مهاجم خارجی شش دانگ امیدوار بودند اما او به یکباره ایران را ترک کرد و سر از چین درآورد.

لوکادیا پس از ترک پرسپولیس راهی کانگژو مایتی لاینز چین شد و در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل نیز سر از تیم آموربیتا در لالیگا 2 درآورد اما عملکرد فاجعه باری در این تیم داشت و تنها در چهار مسابقه و مدت زمان 54 دقیقه به میدان رفت که حاصل آن صفر گل زده بود!


او چند روز پیش در تمرینات تیم کاستیون در حال تست دادن بود تا در صورتیکه نظر مثبت سرمربی تیم را جلب کند، با این باشگاه قرارداد امضاء کند که این اتفاق رخ نداد و لوکادیا حالا راهی دسته سوم اسپانیا شده و برای اینترسیتی به میدان خواهد رفت.

این باشگاه پس از جذب مهاجم سابق پرسپولیس، درخصوص لوکادیا نوشته است:

لوکادیا آخر هفته به آلیکانته می‌رسد و از روز دوشنبه در تمرینات زیر نظر آلخاندرو سندرونی شرکت خواهد کرد. این مهاجم هلندی به تیم سی‌اف اینترسیتی ۲۳/۲۴ پیوسته است.

به خانه‌ات خوش آمدی، یورگن!

برچسب ها
کد خبر : 10616
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار