loader
17:00
0
کد خبر : 3174

بایرن مونیخ 3 - لاتزیو صفر/ بازگشت باوارایی‌ها به تنظیمات کارخانه؛ توخل از اخراج فرار کرد

تیم فوتبال بایرن مونیخ در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا توانست با 3 گل لاتزیو را شکست دهد.

بایرن مونیخ 3 - لاتزیو صفر/ بازگشت باوارایی‌ها به تنظیمات کارخانه؛ توخل از اخراج فرار کرد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، بایرن مونیخ در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آلیانز آرنا برای جبران شکست دور رفت در مقابل لاتزیوی مائوریتزیو ساری صف‌آرایی کرد.

بایرنی‌ها حرف سرمربی‌شان را گوش کردند و با ارائه نمایشی متفاوت از دور رفت، با زدن ۳ گل به حریف کار را برای صعودشان به مرحله یک‌چهارم نهایی ساده کردند.

ابتدا هری کین در دقیقه ۳۹ گل اول را زد و سپس توماس مولر در ثانیه‌های پایانی بازی گل دوم را هم به ثمر رساند تا بایرن در مجموع به برتری ۲-۱ برسد.

در دقیقه 45+2 توماس مولر کار را در همان نیمه اول برای باوارایی ها تمام کرد و موفق شد گل دوم بایرن مونیخ را به ثمر برساند تا شاگردان توخل خیال شان برای صعود راحت شود.

در حالی‌که هواداران بایرن نگران دقایق پایانی و احتمال گلزنی باشگاه ایتالیایی بودند اما هری کین که اشتیاق زیادی برای گرفتن حداقل یک جام در بایرن دارد، گل سوم را هم زد و فشار بر تیمش در دقایق پایانی را کم کرد.

در دقیقه ۶۶ با همکاری زیبای بایرنی‌ها، توپ به مولر در سمت راست رسید. او کمی پس از ورود به محوطه جریمه ضربه‌اش را به سمت مخالف زد اما پروودل، دروازه‌بان لاتزیو به خوبی توپ را دفع کرد اما در ادامه توپ به مقابل پای کین افتاد و او به راحتی دروازه لاتزیو را باز کرد تا بازی در مجموع ۳-۱ شود.

خلاصه این دیدار جذاب را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 3174
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار