loader
09:49
0
کد خبر : 2733

نکیسا: به پرسپولیس و استقلال بازیکن نمی‌دهیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اعلام کرد؛ در روز آخر نقل و انتقالات هیچ‌کدام از بازیکنان این تیم به سرخابی‌های پایتخت نخواهند پیوست.

نکیسا: به پرسپولیس و استقلال بازیکن نمی‌دهیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، پرسپولیس و استقلال در آخرین روز نقل و انتقالات کماکان درصدد جذب دو بازیکن از ذوب‌آهن هستند اما نیما نکیسا مدیرعامل این باشگاه در گفتگو با سایت فوتبال برتر اعلام کرد؛ هیچ‌کدام از بازیکنان این تیم از ذوب آهن جدا نخواهند شد:«آقای ربیعی برای ادامه فصل دستشان بسته است و بازیکنی ندارند که بخواهد جایگزین محمد جواد محمدی و محمدحسین اسلامی کنند. به همین دلیل هیچ بازیکنی از جمع ما جدا نخواهد شد.»

با توجه به اینکه فرصت نقل و انتقالات امروز به پایان می‌رسد، پرسپولیس و استقلال که برای تکمیل لیست و پرکردن جاهای خالی ترکیب به دنبال جذب محمدجواد محمدی مهاجم ۲۷ ساله و محمد حسین اسلامی وینگر ۲۲ ساله ذوب آهن بودند در مدت زمان بازی باقیمانده باید فکر دیگری برای جذب بازیکن بکنند.

نکیسا همچنین با اعلام اینکه ذوب آهن محمد ربیعی سرمربی تیم را حفظ و اجازه خروج او را به سمت فولاد خوزستان نداد گفت:«آقای ربیعی در ذوب مانده و هیچ جایی نمی رود. ایشان یک مربی حرفه‌ای و درجه یک است و تیم ما تحت هدایت او عملکرد خوبی دارد.»

برچسب ها
کد خبر : 2733
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار