loader
18:36
0
کد خبر : 13181

سازمان لیگ بی‌توجه به دعوای باشگاه‌های خوزستانی؛ میزبانی فولاد آرنا از تیم نکونام

دیدار حساس تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار خواهد شد.

سازمان لیگ بی‌توجه به دعوای باشگاه‌های خوزستانی؛ میزبانی فولاد آرنا از تیم نکونام

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ورزشگاه شهدای فولاد شهر اهواز پس از کشمکش‌های فراوان میزبان رقابت تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران خواهد بود.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته سوم رقابت‌های لیگ-برتر" class="text-black">لیگ برتر باید از تیم استقلال تهران میزبانی کند و به همین دلیل مدیران استقلال خوزستان خواستار برگزاری این بازی در ورزشگاه شهدای فولاد شدند که این موضوع با مخالفت اعضای تیم فولاد خوزستان همراه شد و آنها به دلیل اینکه زمین چمن این ورزشگاه آسیب نبیند مخالف انجام این بازی در ورزشگاه خود هستند.

به همین دلیل امروز کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار انتخاب ورزشگاه برای میزبانی از استقلال تهران شد.

امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات لیگ-برتر" class="text-black">لیگ برتر در گفتگو با رسانه‌ها در رابطه با این موضوع گفت:«ما پیش از این هم اعلام کرده بودیم ورزشگاه میزبان این دیدار، شهدای فولاد است و این دیدار هم به امید خدا در این ورزشگاه برگزار می‌شود. مسئولان استانی باید این موضوع را رفع کنند اما بازی در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود و جلسه شورای تأمین برای انجام این دیدار هم قرار است که امروز برگزار شود.»

برچسب ها
کد خبر : 13181
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار