loader
08:55
0
کد خبر : 6259

با صعود کومو به سری‌آ؛ فابرگاس، بازیکنانش را به ایبیزا می‌برد

اختصاصی/ سسک فابرگاس ستاره سابق باشگاه های آرسنال و بارسلونا مدتی است در قالب مربی،به هدایت باشگاه کوموی ایتالیا می‌پردازد و حالا توانسته این تیم را به سری A برساند.

با صعود کومو به سری‌آ؛ فابرگاس، بازیکنانش را به ایبیزا می‌برد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، سسک فابرگاس ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه‌های آرسنال و بارسلونا، از ماه جولای تا دسامبر ۲۰۲۳ سرمربی باشگاه کوموی ایتالیا بود، تا اینکه اعتبار مدرک مربیگری‌اش به پایان رسید.

او که در این مدت، به عنوان سرمربی موقت هدایت تیم را در دست داشت، با تیمش به شش برد و ۴ تساوی در ۱۴ بازی دست یافت و از ماه دسامبر به بعد، به عنوان مربی در کنار اوسیان روبرتز که پیش از آن سابقه کار کردن در باشگاه کریستال پالاس و تیم ملی ولز را داشته، روی نیمکت این باشگاه ایتالیایی می‌نشیند.

سسک فابرگاس بلافاصله بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال با پیراهن باشگاه کومو، وارد عرصه مربیگری شد و حالا با همکاری روبرتز موفق شدند تا کومو را برای اولین بار از سال ۲۰۰۳ به بعد به سری A برسانند.

تیم کومو دوبار در دو دهه اخیر ۲ بار ورشکست شده و حتی تا سری D رقابت‌های ایتالیا هم سقوط کرد ولی حالا موفق شد تا با اتکا به مدیریت قوی مدیران جدید و مربی جوان و توانایش، به لیگ اصلی ایتالیا بازگردد.

جالب اینجاست که تیری آنری و دنیس وایس، مالک بخشی از سهام باشگاه کومو هستند.

گویا قبل از این اتفاق تاریخی، سسک به بازیکنان کومو قول داده بود که در صورت صعود تیم‌شان به سری A، آنها را برای تعطیلات تابستانی به ایبیزای اسپانیا خواهد برد و حالا باید وعده‌اش را عملی کند.

برچسب ها
کد خبر : 6259
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار