loader
20:15
0
کد خبر : 7139

با وجود هراس آنچلوتی از حریف: از بلینگام در مورد دورتموند سوالی نمی‌پرسم

اختصاصی / سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بر این باور است که تیمش باید در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده دفاع کردن باشد.

با وجود هراس آنچلوتی از حریف: از بلینگام در مورد دورتموند سوالی نمی‌پرسم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، این روزها تیمش را برای حضور درفینال لیگ قهرمانان اروپا و مصاف با بوروسیا دورتموند در ورزشگاه ومبلی آماده می‌کند.

کارلتو در صحبت‌هایی دراین باره گفت: «ما باید آماده دفاع کردن باشیم؛ چون دورتموند سانچو، آدیمی و مهاجم قدرتمندی به نام نیکلاس فولکروگ را دارد. آن‌ها شبیه ما هستند و تیم کاملی را در اختیار دارند.»

سرمربی رئال مادرید معتقد است که اصلاً نباید تیم دورتموند را دست کم گرفت و باید این را درنظر داشت که زردپوشان در مسیر رسیدن به این فینال، تیم‌های قدرتمندی مثل اتلتیکومادرید و پاری سن ژرمن را از پیش رو برداشته‌اند.

 جالب اینجاست که آنچلوتی اعلام کرده که از جود بلینگام، ستاره تیمش که پیش از این پیراهن دورتموند را به تن می‌کرده، سوالی درباره زردپوشان نپرسیده است. او در این رابطه گفت: «از بلینگام خواهان اطلاعات درباره دورتموند بشوم؟ نیازی به این کار نیست. ما خیلی خوب حریفمان را مطالعه کرده‌ایم.»

رئال مادرید شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه ومبلی مقابل بوروسیا دورتموند قرار خواهد گرفت تا برای فتح پانزدهمین قهرمانی اروپایی‌اش بجنگد.

  

برچسب ها
کد خبر : 7139
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار