loader
17:16
0
کد خبر : 1472

پیش بازی/ به استقبال بازی جذاب سامورایی‌ها مقابل بحرین

اختصاصی / بحرینی‌ها کار سختی را برای پایان دادن به رویای ژاپنی‌ها در مسیر دست‌یابی به پنجمین قهرمانی‌شان در آسیا پیش رو خواهند داشت.

پیش بازی/ به استقبال بازی جذاب سامورایی‌ها مقابل بحرین

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، بحرین به عنوان تیم صدرنشین گروه E  به مرحله یک هشتم پایانی جام ملت‌های آسیا راه یافته و در این مرحله باید با ژاپن که بعد از باخت عجیب ۱-۲ مقابل عراق، در رده دوم گروه D قرار گرفت، روبرو شود.

ژاپنی‌ها در این تورنمنت به دنبال آن هستند که راه را برای رسیدن به پنجمین قهرمانی‌شان در آسیا هموار کنند.

آمار خوب ژاپن در جدال‌های رودررو

ژاپن در پنج تا از هفت بازی اخیرش مقابل بحرین به پیروزی رسیده که آخرین مصاف آنها در مارس ۲۰۱۰، با برد ۰-۲ سامورایی‌ها به پایان رسید. آخرین جدال این دو تیم در جام ملت‌های آسیا هم به برد ۳-۴ در وقت‌های اضافه در نیمه نهایی سال ۲۰۰۴ برمی گردد.

متخصصان وقت‌های اضافه

سه تا از ۴ بازی اخیر بحرین در مراحل حذفی جام ملت‌های آسیا به وقت‌های اضافه کشیده شد که بحرین در دو تا از این بازی‌ها مغلوب شد و یک برد هم با نتیجه ۳-۴ در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان به دست آورد.

متخصصان مراحل حذفی

این نهمین باری است که ژاپن در جام ملت‌های آسیا از دور گروهی به مرحله حذفی می‌رسد. آنها تنها دو بار در هشت بار قبلی در اولین دیدارشان در مرحله حذفی مغلوب شده‌اند. یک بار باخت ۲-۰ مقابل کویت در سال ۱۹۹۶ و بار دیگر هم تساوی ۱-۱ و نهایتا باخت ۴-۵ در ضربات پنالتی مقابل امارات در سال ۲۰۱۵.

قدرت هوایی

زوج عبدالله یوسف هلال (۱۵) و عبدالله الحشاش (۱۳) در دور گروهی بیش از هر زوج دیگری در گروه E رقابت‌ها در نبردهای هوایی موفق بودند.

برچسب ها
کد خبر : 1472
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار