loader
06:46
2
کد خبر : 1608

برافروختگی شدید سرمربی تیم ملی در ضربات پنالتی / عکس

اختصاصی / امیر قلعه نویی در جدال شب گذشته بین تیم‌های ایران و سوریه، لحظات بسیار سختی را پشت سر گذاشت.

برافروختگی شدید سرمربی تیم ملی در ضربات پنالتی / عکس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، شب گذشته برای فوتبالدوستان ایرانی شب پر از استرس و نگرانی بود. شبی که تنها یک ضربه پنالتی می توانست تکلیف فوتبال ایران را در جام ملت های آسیا روشن کند و حذفی زودهنگام را برای فوتبال ایران رقم بزند. حذفی که اگر رقم می خورد، بدترین فوتبالدوست ایرانی هم فکرش را نمی کرد ایران در این مرحله و مقابل سوریه حذف شود. بعد از گل تساوی سوریه و اخراج مهدی طارمی، نفس ایرانی ها و اعضای تیم ملی در سینه حبس شد. به قول مهدی طارمی همه ما آرزو می کردیم هرچه زودتر بازی به پنالتی بکشد بلکه با استفاده از نبوغ علیرضا بیرانوند در مهار ضربات پنالتی این بازی نفرین شده تمام شود. در این بین آن کسی که بیشتر از همه استرس داشت و حتی توانایی دیدن ضربات پنالتی را هم نداشت امیر قلعه نویی بود.

مرد نفر اول نیمکت تیم ملی ایران که قطعا از بعد پنالتی سوریه و اخراج مهدی طارمی به اینکه چه جوابی به منتقدانش بدهد و چطور آنها را ساکت کند فکر می کرده چون امیر در تمام کنفرانس مطبوعاتی هایی که در قطر داشته و قبل از آن در ایران همواره با نیش و کنایه از افرادی انتقاد کرده که او را حمایت نمی کنند و بی دلیل در حال انتقاد از تیم ملی هستند. فشارهای زیاد روی قلعه نویی و گره خوردن بازی با سوریه باعث شد او در هنگام ضربات پنالتی تا این حد برافروخته و نگران باشد به طوری که حتی نتواند این ضربات را نگاه کند. دیشب هنرنمایی بیرانوند، قلعه نویی را نجات داد و حالا او آزمون سخت بازی با ژاپن را پیشرو دارد که اگر از آن هم سربلند بیرون بیاید قطعا جواب های تندی برای منتقدانش دارد.

.

عکاس: ابوالفضل امان‌الله/ اختصاصی فوتبال برتر

برچسب ها
کد خبر : 1608
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

امیر - 7 ماه پیش

سلام محمد حسین میثاقی نیشابور باغرود دوران خدمت یادش بخیر. ولی فکر نمیکردم دوستانت فراموش کنی. ارادت
0 0
کاربر میهمان

جانم ایران - 7 ماه پیش

خداوکیلی بازی جلو سوریه قلعه هر کار درستی که ممکن بود یه مربی انجام بده رو انجام داده بود.دیگه وقتی توپا هیچکدوم گل نمیشد این بینوا چیکار کنه؟!
0 0
پربازدیدترین اخبار