loader
04:33
0
کد خبر : 1235

سیگنال مثبت برانکو به پرسپولیس/ نمایش تمام شد؟

اختصاصی/ به نظر می‌رسد پایان قصه عمان در جام ملت‌ها را می‌توانیم آغاز دوباره قصه برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس بدانیم.

سیگنال مثبت برانکو به پرسپولیس/ نمایش تمام شد؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ماجرای انتخاب سرمربی پرسپولیس تبدیل به قصه ای تکراری و خسته کننده شده است. روزی نیست که یک خبر جدید درباره مردی که قرار است شماره اول نیمکت قرمزها شود، مخابره نشود و دوبار 24 ساعت یک خبر جدید. درحالی که دیروز به نظر می رسید اوسمار لوس ویرا دستیار یحیی گل محمدی به زودی به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی می شود اما مصاحبه جدید برانکو ایوانکوویچ معادلات نیمکت قرمزها را تغییر داد. او که پیش از این آب پاکی روی دست درویش ریخته بود بعد از حذف تیمش از مسابقات جام ملت های آسیا تغییر موضع داده و به نوعی از بازگشت به پرسپولیس استقبال کرده است.

حمله به درویش به خاطر اوسمار

حتی حمایت برخی بازیکنان از جمله علیرضا بیرانوند از سرمربیگری اوسمار ویرا هم باعث نشد هواداران پرسپولیس به این انتخاب روی خوش نشان دهند. از زمانی که که خبر احتمال سرمربیگری اوسمار رسانه‌ای شد، هواداران پرسپولیس به شدت علیه تیم مدیریتی باشگاه موضع گرفتند تا مخالفت خود را با این انتخاب اعلام کنند. حتی پرسپولیسی‌ها تهدید کردند به زودی مقابل ساختمان این باشگاه تجمع خواهند کرد تا مخالفت خود را با انتخاب اوسمار نشان دهند. پرسپولیسی‌ها اوسمار را در حد نفر اول کادرفنی نمی‌دانند و به دنبال این هستند تا نیمکت تیمشان به یک مربی قوی‌تر و با کارنامه بهتر برسد.

درویش که ظاهرا موافق سرمربیگری اوسمار است، هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده است. مدیرعامل پرسپولیس که در این چند روز با انتقادات زیادی روبه رو شده، می‌داند که در صورت انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی، باید خودش را برای انتقادهای تندتر آماده کند. همین مخالفت تند پرسپولیسی‌ها با انتخاب اوسمار شاید باعث عقب نشینی درویش و رفقا برای انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی جدید شود و این باشگاه به دنبال گزینه دیگری برود. حالا که برانکو برای پرسپولیس چراغ سبز روشن کرده قطعا دیگر اوسمار از شانس زیادی برای سرمربیگری در پرسپولیس برخوردار نیست.

آن مصاحبه فیلم بود؟

اولین گزینه پرسپولیس برای جانشینی یحیی، برانکو بود. مردی که افتخارات زیادی با پرسپولیس به دست آورده و جایگاه محکمی در قلب هواداران این تیم دارد. مشکل اما اینجا بود که برانکو با تیم ملی عمان قرارداد داشت و باید به همراه این تیم در جام ملت های آسیا شرکت می کرد. شایعات زیادی درباره برانکو و پرسپولیس مطرح شد تا اینکه درویش به صورت حضوری به دیدار برانکو رفت تا رضایت او را برای نشستن دوباره روی نیمکت پرسپولیس جلب کند اما روز 28 دی ماه باشگاه پرسپولیس مصاحبه ای از برانکو روی خروجی خود قرار داد که طی آن برانکو پرسپولیس را عشق خود نامیده و گفته بود:« همه می‌دانند پرسپولیس، ایران و مردم ایران را چه‌قدر دوست دارم. ایران، کشور دوم من است. عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم. قلب من برای آن‌جا می‌تپد. متاسفم که در این زمان از نظر شخصی و خانوادگی شرایط حضور در ایران را ندارم. خاطرات و اتفاقات خوب و باشکوه از ایران و پرسپولیس دارم، دوست داشتم و دارم بار دیگر تکرار شود ولی الان در شرایط مناسبی نیستم که به ایران بیایم.» این مصاحبه از برانکو به منزله منتفی شدن حضور او در پرسپولیس بود. اینطور به نظر می رسید که برانکو فکر می کرد با تیم ملی عمان در جام ملت های آسیا می درخشد و شاید پیسشنهادهای بهتری به او می رسد اما درنهایت این اتفاق رخ نداد و او حال بعد از حذف در مرحله گروهی و اخراج از تیم ملی عمان دوباره برای پرسپولیس چراغ سبز روشن کرده است.

چراغ سبز برانکو به درویش

مذاکره با پرسپولیس آن هم در شرایطی که برانکو سرمربی تیم ملی عمان بود اصلا به مذاق عمانی‌ها خوش نیامد. آنها به شدت از دست مرد کروات عصبانی شدند و همین باعث ایجاد تنش‌های زیادی بین برانکو و خبرنگاران عمانی شد. حالا که برانکو نتوانسته با عمان در جام ملت ها بدرخشد دوباره از بازگشت به پرسپولیس حرف زده. مصاحبه روز گذشته او حسابی پرسپولیسی‌ها را هیجان‌زده کرده و دوباره فشار آنها روی درویش برای مذاکره با برانکو شروع شده است. برانکو در مصاحبه جدیدش ابتدا درباره حذف تلخ عمان از جام ملت‌های آسیا گفت:«همه چیز از یک ماه قبل مشخص بود و من قراردادم باعمان یک فوریه تمام می‌شد. بازیکنان من به بهترین شکل بازی کردند. من و تیمم با تمام مشکلاتی که وجود داشت به کارمان ادامه دادیم. بازیکنان تا آخرین نفس جنگیدند و من خیلی خوشحالم که در این چهار سال کنار آن‌ها بودم.»

سرمربی سابق عمان در واکنش به حواشی پیشنهاد پرسپولیس گفت:«من 10 سال در ایران حضور داشتم. در پرسپولیس و تیم ملی بودم. دوستان خیلی خوبی در آنجا داشتم و نتایج فوق‌العاده‌ای به دست آوردم. من دیدار دوستانه‌ای با افرادی که از ایران آمده بودند داشتم. من نمی‌خواستم در مورد این موضوع صحبت‌ کنم تا اینکه بازی‌هایمان در این مرحله تمام شود. همانطور که گفتم من نتایج خوبی در ایران داشتم و از طرفی این را هم دوست دارم که به مربیگری ادامه دهم.من چهار سال در عمان مربیگری کردم و اینکه این مدت طولانی اینجا بودم یعنی عملکرد خوبی داشتم اما حالا دیگر وقت جدایی است.» اما گل حرف های برانکو اینجاست که در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی بعدی پرسپولیس خواهد بود گفت: «نمی‌دانم. شاید چون فکر می‌کنم تا الان سرمربی جدید خود را پیدا نکرده باشند.» با این تفاسیر و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می‌توانیم دوباره برانکو را نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت پرسپولیس بدانیم. اتفاقی که هواداران پرشمار پرسپولیس از روز اول منتظر رخ دادنش بودند.

برچسب ها
کد خبر : 1235
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار