loader
03:21
0
کد خبر : 3275

رسمی؛ برانکو با گرمکن تیم ملی چین روبروی خبرنگارها نشست

اختصاصی/ ساعاتی پیش مراسم معارفه برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی چین برگزار شد و او از تلاش برای بردن این تیم به جام جهانی ۲۰۲۶ خبر داد.

رسمی؛ برانکو با گرمکن تیم ملی چین روبروی خبرنگارها نشست

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ساعاتی پیش مراسم معارفه برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی چین برگزار شد و او با گرمکن تیم ملی چین دراین مراسم حضور یافت.

برانکو در اولین کنفرانس خبری‌اش به عنوان سرمربی چین گفت:« هدف اولیه ما حضور در جمع ۱۸ تیم برتر آسیاست و هدف نهایی‌مان شکل دادن تیمی است که به جام جهانی برسد. هدف اصلی ما رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۶ است.» او در ادامه به این نکته اشاره کرد که قصد دارد تیمی قدرتمند را شکل دهد:« باید خیلی تلاش کنیم. هدایت تیم ملی چین چالش بزرگی برای من است. به شدت تحت تاثیر حضور پررنگ خبرنگاران در این مراسم هستم و افتخار می‌کنم که هدایت تیم ملی این کشور بزرگ را برعهده دارم.»

کمتر از ۲۰ روز دیگر تیم ملی چین باید دو دیدار را برگزار کند و برانکو دراین باره گفت:«از الان تا بازی‌ها، زمان زیادی نداریم. لیگ چین هم اخیرا شروع شده و بازیکنان نمی‌توانند خیلی سریع به اوج آمادگی برسند.»

برانکو بعد از حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به عنوان سرمربی تیم ملی عمان، حالا هدایت چین را برعهده گرفته و قراردادی دو ساله با دستمزد سالانه ۲ میلیون یورو به امضا رسانده که طبق گزارش‌ها رقم دستمزدش نسبت به دوران حضور در تیم ملی عمان، چهار برابر شده است!

او بعد از جدایی از پرسپولیس، هدایت تیم ملی عمان را برعهده گرفت و ۴ سال سرمربی این تیم بود که در جریان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به دلیل نتایج ضعیف تیمش از سمتش برکنار شد.

برچسب ها
کد خبر : 3275
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار