loader
09:58
0
کد خبر : 2031

بردهای ناپلئونی؛ صعود هوادار، ملوان و آلومینیوم به یک‌هشتم با یک گل!

در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، امروز تیم‌های هوادار، ملوان و آلومینیوم به ترتیب با عبور از سد تیم‌های استقلال خوزستان، شهر راز شیراز و نساجی، به مرحله یک‌هشتم جام حذفی راه یافتند.

بردهای ناپلئونی؛ صعود هوادار، ملوان و آلومینیوم به یک‌هشتم با یک گل!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، دو تیم لیگ برتری هوادار و استقلال خوزستان در اولین مرحله ورود لیگ برتری‌ها به این مسابقات به مصاف هم رفتند. شاگردان پورموسوی و مسعود شجاعی در شرایطی به مصاف هم رفتند که این دیدار در دقیقه ۴۵ با اخراج متین کریم‌زاده، بازیکن استقلال خوزستان به جنجال و درگیری کشیده شد اما در باقی دقایق، بازی با نتیجه تساوی دنبال می‌شد. در شرایطی که انتظار می‌رفت بازی به وقت‌های اضافه برسد، فرهاد زاوشی، بازیکن جوان هوادار تعویض طلایی مسعود شجاعی شد و با به هم ریختن دفاع استقلال و یک پاس خوب، پای امین قاسمی نژاد را در دقیقه ۸۷ به گل باز کرد. سرانجام هوادار با یک یار بیشتر پیروز شد و به مرحله یک هشتم جام حذفی رسید. این دومین برد متوالی مسعود شجاعی برابر استقلال خوزستان بود‌.

در دیگر مسابقه جام حذفی، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که در این جدال، نساجی از حریف خود با تک‌گلی که توسط احسان قهاری بازیکن سابق نساجی به ثمر رسید با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و نتوانست به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

در دیگر مسابقه این مرحله از جام حذفی، جدال تیم‌های فوتبال ملوان و شهرراز شیراز در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران بندرانزلی هم به سود انزلی‌چی‌ها به پایان رسید. تیم فوتبال ملوان در نیمه نخست این بازی، برتری محسوسی نسبت به حریفش داشت و در دقیقه ۲۶ آرمان اکوان بازیکن این تیم توانست با یک ضربه سر دروازه تیم شهرراز شیراز را باز کند تا این نیمه با برتری ملوانان خاتمه یابد. هرچند در نیمه دوم تیم شهرراز شیراز بازی بهتری را نسبت به نیمه نخست به نمایش گذاشت و چند فرصت مناسب گلزنی نیز به دست آورد اما این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد تا در نهایت این دیدار به سود ملوان خاتمه یابد.

برچسب ها
کد خبر : 2031
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار