loader
04:00
0
کد خبر : 1754

برزیل ایران؛ محله برو و بیا!

اختصاصی/ صنعت نفت آبادان در کمتر از یک ماه، سه نفر را رسما به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرده است!

برزیل ایران؛ محله برو و بیا!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ صنعت نفت آبادان رکورد ویژه‌ای را در فوتبال ایران خلق کرده است. رکوردی که بعید است حالا حالاها هیچ باشگاهی در فوتبال ایران یا شاید در دنیا بتواند آن را بزند. انتخاب و اعلام رسمی 3 سرمربی طی 16 روز و مذاکره با 3 مربی دیگر، اقدامی عجیب است که شاید فقط از مدیران فعلی زردپوشان محبوب آبادان برمی‌آید. بعد از استعفای عبدالله ویسی از هدایت صنعت نفت، اسامی زیادی برای سرمربیگری این تیم مطرح شد. از علیرضا منصوریان و سیدمهدی رحمتی گرفته تا رسول خطیبی و محرم نویدکیا که هیچکدام حتی حاضر به مذاکره با باشگاه آبادانی نشدند تا اینکه اسم وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال به میان آمد اما آمدن مرد موسپید محبوب استقلالی‌ها هم با دلایلی عجیب به آبادان منتفی شد.

سرمربیگری 5 روزه کمالوند در آبادان!

باشگاه صنعت نفت به طور رسمی از انتخاب وینفرد شفر برای هدایت این تیم خبر داد اما یکی دو روز بعد محمدحسین رحمانی، مدیرعامل نفت آبادان که سخت به دنبال استخدام مربی خارجی بود و شفر را به واسطه تجربه‌اش در فوتبال ایران و منطقه انتخاب کرده بود، موفق نشده مجوز حضور این سرمربی آلمانی در آبادان را بگیرد و پرونده حضور دوباره شفر در ایران بسته شد. بعد از ماجرای شفر، سایت ها از حضور محرم نویدکیا در آبادان خبر دادند اما این اتفاق رخ نداد و اسم فراز کمالوند به میان آمد. فراز کمالوند که چالشی جالب با عنوان مدیرعامل خیبر خرم آباد را پشت سر گذاشته بود، راهی آبادان شد تا به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود. کمالوند که در دوران حضور در صنعت نفت عملکرد موفقی داشت و ضمن کسب رتبه هفتمی در لیگ برتر این تیم پرطرفدار را به نیمه نهایی جام حذفی رسانده و محبوبیت خاصی هم در آبادان دارد، 5 روز بعد از شروع کار خود در این تیم به همکاری‌اش پایان داد.

کمالوند درباره دلیل جدایی اش از صنعت نفت اینطور توضیح داد:«دوست ندارم به جزئیات بپردازم اما واقعا احساس می‌کنم شرایط برای کار کردن مهیا نیست و با وضعیت فعلی امکان اینکه کاری برای موفقیت تیم انجام بدهیم، وجود ندارد. به هر حال همه می‌دانند که صنعت نفت اوضاع خوبی در جدول ندارد و با بررسی همه شرایط موجود تصمیم گرفتم آبادان را ترک کنم.»

جواب منفی مربیان به نفت

باشگاه صنعت نفت که برای حل معضل سرمربی خود تقریبا به سراغ همه مربیانی که تیم ندارند، رفت از محمود فکری و ساکت الهامی هم جواب رد شنید تا اینکه دیشب اعلام شد سهراب بختیاری‌زاده هدایت این تیم را پذیرفته است. بختیاری‌زاده که در نیم فصل اول به عنوان مشاور فنی در شمس‌آذر فعالیت کرده، احتمالا به خوبی می‌داند صنعت نفت مانند تیم‌‌های قبلی‌اش با مشلکلات زیادی مواجه است و باید دید این چالش سخت برای مدافع تیم ملی در جام جهانی 2006 که سال‌های سال محبوب سکوهای آبی ورزشگاه آزادی بود، چطور پیش خواهد رفت.

برچسب ها
کد خبر : 1754
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار