loader
11:58
0
کد خبر : 4992

برناردو سیلوا: از بازی کردن مقابل کروس و مودریچ لذت می‌برم

ستاره منچسترسیتی فصل پیش مقابل رئال مادرید درخشید اما ظاهرا هیچ وقت تصاویر بازی برگشت را نگاه نکرده است.

برناردو سیلوا: از بازی کردن مقابل کروس و مودریچ لذت می‌برم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در جریان دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید مقابل هم قرار می گیرند؛ آن هم به میزبانی استادیوم اتحاد و با نتیجه 3-3 ای که در بازی رفت رقم خورد. 

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی در کنار پپ گواردیولا حاضر شد و در مورد این بازی صحبت کرد. 

جای تعجب ندارد که دوباره در این موقعیت (صدرنشین) هستیم. همه سختی ها از حالا شروع می شود و ما خیلی خوشحالیم که دوباره می توانیم برای همه جام ها بجنگیم. کار ساده ای نیست. راستش را بخواهید، انتظار نداشتیم هر دو تیم لیورپول و آرسنال امتیاز از دست بدهند. حالا همه چیز دست ماست ولی شاید طی دو هفته همه چیز عوض شود. هنوز هم ظرف یک هفته می توانیم هر سه جام را از دست بدهیم. پس فقط باید بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم.

هدف منچسترسیتی 

راستش را بخواهید، بازی 4-0 فصل قبل را دیگر هیچ‌وقت نگاه نکردم. در مورد دو فصل کاملا متفاوت صحبت می کنیم. در فوتبال هیچ مسابقه ای مثل قبل تکرار نمی شود.  هدف ما کسب چهارمین قهرمانی لیگ برتر به طور متوالی، قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان اروپا و تکرار قهرمانی سه گانه فصل گذشته است.

الگوهای برناردو سیلوا

لوکا مودریچ و تونی کروس؟ قطعا الگو و الهام بخش من هستند چون در همان پستی بازی می کنند که من بازی می کنم. در مورد یک فصل صحبت نمی کنیم، حدود 15 فصل است که آنها را در چنین سطحی می بینیم؛ آن هم با این همه دستاورد و نکته جذاب این است که همچنان به کارشان ادامه می دهند. 

تاثیر دی بروین روی منچسترسیتی

وقتی کوین دی بروین حضور دارد، همه چیز فرق می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان نسل ماست. بازگشت او انگیزه بزرگی برای تیم است و امیدواریم روز خوبی داشته باشد زیرا وقتی در فرم ایده‌آل باشد، متوقف کردن او بسیار دشوار است.

برچسب ها
کد خبر : 4992
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار