loader
06:38
0
کد خبر : 6098

برنامه «آنتی- امباپه» دورتموند برای بازی امشب

اختصاصی/ بازیکنان و مربیان دورتموند می‌دانند که در بازی امشب پارک دو پرنس، کار خیلی سختی مقابل حریف پرستاره فرانسوی خواهند داشت.

برنامه «آنتی- امباپه» دورتموند برای بازی امشب

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مصاف دو تیم بوروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برد ۰-۱ زردپوشان در سینگال ایدونا پارک به پایان رسید.

در آن بازی، کیلیان امباپه، چندان پرفروغ نبود؛ او با وجودی که نتوانست مثل همیشه در ترکیب تیمش خوش بدرخشد ولی شوتش در نیمه دوم که به تیرک برخورد کرد، بهترین موقعیت پی اس جی برای گلزنی بود. او در آن بازی تنها ۳ شوت به سمت دروازه تیم میزبان زد که تنها یکی از آنها شوت در چارچوب بود.

دورتموندی‌ها بخش عمده ای از موفقیت‌شان در مهار امباپه در بازی رفت را مدیون متس هوملز هستند که در پایان آن بازی، به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. در پایان دیدار رفت، هوملز در مورد نحوه مهار ستاره فرانسوی توضیح داد: « خیلی سخت است. باید جلوتر از امباپه قرار بگیری و به او فرصت دویدن ندهی و اجازه ندهی که با توپ به سمت دروازه حمله کند. او یکی از سه بازیکن برتر دنیاست و مهارش خیلی سخت است.»

برنامه آنتی- امباپه

دورتموندی‌ها به خوبی از توانایی های امباپه مطلع هستند و می‌دانند که کار سختی مقابل او خواهند داشت. حالا چالش بزرگ و سختی پیش روی هوملز است: تلاش برای مهار این ستاره بامهارت در بازی برگشت؛ آن هم در ورزشگاه پارک دو پرنس. او در آستانه این بازی بزرگ گفته: « تنها به صورت تیمی می‌توان مقابل امباپه دفاع کرد. با ریتم بالای بازی او، نمی‌توان تنهایی جلوی او ایستاد. ولی او هم بخشی از یک تیم است. باید مراقب دیگر بازیکنان حریف هم باشیم.»

از سوی دیگر امباپه هم امشب فرصتی استثنایی را در مصاف با دورتموند پیش رو خواهد داشت. شاگردان انریکه اگر می‌خواهند به فینال برسند، باید باخت در بازی رفت را جبران کرده و به فینال برسند، کار سختی را پیش رو دارند و بخش عمده‌ای از این مسئولیت بر عهده امباپه است.

آمار امباپه در بازی رفت

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در بازی رفت دو تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نود دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق به گلزنی نشد؛ او در این بازی تنها سه شوت به سمت دروازه حریف زد که تنها یک شوتش در چارچوب بود.

برترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا

امباپه این روزها برای کسب عنوان آقای گلی این رقابت‌ها با هری کین رقابت می‌کند و هریک از آنها تا به اینجای رقابت‌ها ۸ گله هستند.

البته امباپه طعم گلزنی به دورتموند در این فصل را چشیده و در اولین بازی تیمش در رقابت‌های این فصل و در دور گروهی، دروازه زرد پوشان را باز کرده. در دور گروهی، پاری سن ژرمن در بازی رفت با نتیجه ۰-۲ از سد دورتموند عبور کرد و امباپه گل اول تیمش را در دقیقه ۴۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

برچسب ها
کد خبر : 6098
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار