loader
14:50
3
کد خبر : 3575

نظر کارشناسان داوری درباره مهم‌ترین صحنه مشکوک شهرآورد

اختصاصی/ مهمترین صحنه مشکوک داوری دربی 103، روی دروازه استقلال رقم خورد اما داور و اتاق VAR اعتقادی به خطای پنالتی نداشتند.

نظر کارشناسان داوری درباره مهم‌ترین صحنه مشکوک شهرآورد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در دقیقه ۲۰ بازی شهرآورد ۱۰۳ پرسپولیس صاحب یک موقعیت خطرناک روی دروازه استقلال شد اما در حالی که سرخ ها اعتقاد به پنالتی داشتند وحید کاظمی و داوران این بازی آن را خطا ندانسته و از این صحنه عبور کردند.

در این صحنه امید عالیشاه بعد از عبور از میان دو بازیکن کناری استقلال یک سانتر خطرناک را روی تیراول برای عیسی آل کثیر فرستاد اما توپ در حالی از مقابل سر مهاجم پرسپولیس عبور کرد که فشار سیلوا مدافع استقلال از پشت سر منجر به سرنگونی هردو بازیکن شد. پرسپولیسی ها اعتقاد شدید به پنالتی داشتند اما کاظمی بعد از مشورت با اتاق کمک داور ویدیویی این صحنه را خط تشخیص نداد.

این مهمترین صحنه داوری بازی در نیمه اول بود هرچند با وجود عدم اعلام پنالتی، بازیکنان پرسپولیس و هواداران این تیم خیلی زود موضوع را فراموش کرده و این موضوع جنجالی نشد.

موقعیتی که برای پرسپولیس پنالتی تشخیص داده نشد

⏺ محمد فنایی کارشناس داوری سایت رسمی فوتبال برتر نیز اعلام کرد که این صحنه پنالتی نبوده و این یک برخورد فوتبالی و ساده بوده است. ابراهیم میرزابیگی یکی دیگر از کارشناسان داوری معتقد است که این صحنه پنالتی نبوده اما او اعتقاد داشت که تصمیم داور برای نشان دادن کارت زرد به سروش رفیعی اشتباه بود.

اختصاصی | نظر کارشناسان داوری درباره صحنه مشکوک نیمه اول دربی را تماشا کنید:

عکس: محمد وحیدپور / اختصاصی فوتبال برتر

برچسب ها
کد خبر : 3575
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

vahid - 6 ماه پیش

bazham bonyadifar bazi ra baraye Esteghlal dar award va in bar VAR.
0 0
کاربر میهمان

حمیدی - 6 ماه پیش

سلام.اگر برعکس بود صد درصد پنالتی اعلام می شد
0 0
کاربر میهمان

حمیدی - 6 ماه پیش

سلام.اگر برعکس بود صد درصد پنالتی اعلام می شد
0 0
پربازدیدترین اخبار