loader
11:53
0
کد خبر : 10347

خریدهای جذاب ادامه دارد؛ بمب بعدی استقلال یک لژیونر است؟

بعد از پیوستن رامین رضاییان به استقلال، شایعاتی هم درباره استقلالی شدن بازیکن سابق آبی‌ها مطرح شده است.

خریدهای جذاب ادامه دارد؛ بمب بعدی استقلال یک لژیونر است؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، باشگاه استقلال فعالیت جدی خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده و استارت خوبی هم داشته است. 

این باشگاه توانست با جلب رضایت باشگاه سپاهان، یکی از شاه مهره‌های نقل و انتقالات را جذب کند و با رسمی کردن انتقال رامین رضاییان، رضایت هوادارانش را جلب کند. همزمان با خرید رامین، شایعه بازگشت علی کریمی هم مطرح شده البته استقلال برای بازگرداندن این لژیونر باید با باشگاه کایسری ترکیه به توافق برسد.

نظر کریمی عوض شد؟

این روزها درحالی شایعاتی مبنی بر بازگشت علی کریمی به استقلال مطرح شده که چندی پیش این بازیکن به درخواست جواد نکونام برای بازگشت به فوتبال ایران و استقلال جواب رد داده بود. حالا شنیده می شود نظر این لژیونر تغییر کرده و علی کریمی تمایلش به بازگشت به استقلال را اعلام کرده است.

کریمی در نیم فصل دوم سال گذشته قرارداد خود را با کایسری تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد تا با توجه به این مساله استقلالی‌ها قید بازگشت وی را بزنند اما حالا ماجرا کمی تفاوت پیدا کرده است. کایسری‌اسپور پس از نتایج نه‌چندان خوب سال گذشته با مشکلات مالی مواجه شده و به دلیل هزینه بالای حفظ کریمی، پیشنهاداتی که برای این بازیکن می‌رسد را بررسی می‌کند.  در این بین شنیده شده خود کریمی هم چندان بی‌تمایل به بازگشت به استقلال نیست اما مساله اینجاست که باشگاه استقلال تا امروز نامه رسمی برای کایسری نفرستاده است. در صورتی که آبی‌ها نامه درخواست رسمی ارسال کنند، احتمال بازگشت این بازیکن به استقلال وجود دارد.

قلب کریمی برای استقلال و رامین

این لژیونر از اواسط تیرماه در تمرینات پیش فصل تیم ترکیه‌ای حاضر شده و در سالهای اخیر هم هربار بحث بازگشتش به استقلال مطرح شده به آبی ها جواب رد داده اما واکنش دیروز او زیر پس اینستاگرامی باشگاه استقلال که ویدیویی از رامین رضاییان بود شاید نشان دهنده تمایل او برای بازگشت به ایران باشد.

برچسب ها
کد خبر : 10347
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار