loader
16:20
0
کد خبر : 9125

بنتو: مقابل ایران بازی سختی داریم

سرمربی تیم ملی امارات گفت: بازی اول‌مان در خارج از خانه مقابل قطر خواهد بود و در بازی دوم پذیرای ایران خواهیم بود که بازی‌های بسیار سختی محسوب می‌شوند.

بنتو: مقابل ایران بازی سختی داریم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، پائولو بنتو سرمربی تیم ملی امارات که در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ با ایران همگروه است، در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره حضور در این گروه گفت: با توجه به کیفیت رقبایمان در گروهی که در آن قرار گرفتیم، کار دشواری در پیش خواهیم داشت. به‌طور منطقی هم گروه بدی برای ما نیست. ازآنجایی که بازیکنان ما به سفر زیاد عادت ندارند، قرار گرفتن در این گروه خوب است چون نیازی به تطبیق دادن خود با سفرهای طولانی داریم.

او ادامه داد: هدف ما صعود به جام جهانی 2026 است. ما باید به این فکر کنیم که برای رسیدن به هدف‌مان چه‌کاری می‌توانیم انجام دهیم و چگونه می‌توانیم آن را انجام دهیم.

بنتو گفت: ما می‌دانیم که با توجه به افزایش تیم‌ها شانس بیشتری برای صعود به جام جهانی وجود دارد اما نه‌ فقط برای ما بلکه برای سایر تیم‌ها هم این فرصت فراهم است. به‌عنوان مثال، ازبکستان هم مانند ما فکر می‌کند، حتی قطر که در آخرین جام جهانی به‌عنوان تیم میزبان حضور داشت.

سرمربی پیشین تیم ملی کره‌ جنوبی در پایان گفت: هنوز برنامه کامل مسابقات را ندیده‌ام اما دو بازی اول ما خیلی دشوار خواهد بود. بازی اول‌مان خارج از خانه مقابل قطر خواهد بود و در بازی دوم پذیرای ایران خواهیم بود. بنابراین باید صبور باشیم چون دو بازی اول‌مان سخت خواهد بود اما سعی خواهیم کرد بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم و تا جایی که می‌توانیم رقابتی خواهیم بود.

برچسب ها
کد خبر : 9125
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار