loader
20:20
1
کد خبر : 12247

معرفی بهترین‌های فوتبال ایران در فصل گذشته؛ از رامین تا پرسپولیس و اوسمار!

مراسم برترین‌های فوتبال ایران طی یک سال گذشته برگزار شد و طی آن از 23 نفر به عنوان «برترین» تقدیر شد.

معرفی بهترین‌های فوتبال ایران در فصل گذشته؛ از رامین تا پرسپولیس و اوسمار!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مراسم بهترین‌های لیگ برتر، لیگ آزادگان، فوتبال بانوان و فوتبال ساحلی برگزار شد و در این مراسم برترین‌های سال گذشته این رشته‌ها و در راس آنها لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.

رامین رضائیان مهم‌ترین جایزه این مراسم را به دست آورد و به عنوان مرد سال فوتبال ایران معرفی شد. محمدجواد حسین‌نژاد به عنوان پدیده مسابقات، شهریار مغانلو جایزه کسب طلا را دریافت کرد و حسین حسینی به همراه پورحمیدی دستکش طلا را کسب کردند. جالب اینکه باشگاه سپاهان بیشترین سهم را در این مراسم داشت که هیچکدام از این بازیکنان در حال حاضر در ترکیب طلایی‌پوشان حضور ندارند.

تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان برترین تیم فصل گذشته فوتبال ایران و باشگاه ملوان به عنوان تیم اخلاق لیگ برتر دست پیدا کرد.

موعود بنیادی‌فر جایزه بهترین داور فصل گذشته را دریافت کرد و همچنین علیرضا ایلدروم عنوان برترین کم داور فصل را به دست آورد.

پرسپولیس به عنوان بهترین تیم لیگ بیست و سوم انتخاب شد

پرسپولیس در مراسم بهترین های فوتبال ایران، به عنوان بهترین باشگاه فصل گذشته لیگ بیست و سوم انتخاب شد. سرخپوشان پایتخت فصل گذشته با هدایت اوسمار ویرا موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شدند.

اوسمار ویرا به عنوان بهترین سرمربی لیگ بیست و سوم انتخاب شد

اوسمار ویرا در مراسم برترین های فوتبال ایران به عنوان بهترین سرمربی فصل گذشته لیگ بیست و سوم انتخاب شد. اوسمار از اواسط فصل گذشته هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت و توانست سرخپوشان را به قهرمانی در لیگ برتر برساند.

کفش طلای لیگ بیست و سوم برای شهریار مغانلو

شهریار مغانلو، مهاجم ۲۹ ساله فصل گذشته سپاهان و فعلی الاتحاد کلبا که با ۱۶ گل آقای گل لیگ بیست و سوم شده بود، کفش طلای فوتبال ایران که جایزه این عنوان است را دریافت کرد.

جواد حسین نژاد به عنوان پدیده لیگ بیست و سوم انتخاب شد

جواد حسین‌نژاد، در مراسم بهترین‌ های فوتبال ایران، به عنوان پدیده لیگ بیست و سوم انتخاب شد. این هافبک 20 ساله فصل گذشته در 20 بازی برای سپاهان به میدان رفت. او هم اکنون در دینامو ماخاچ قلعه روسیه توپ می‌زند.

ملوان به عنوان تیم اخلاق لیگ بیست و سوم انتخاب شد

ملوان بندرانزلی در مراسم بهترین های فوتبال ایران عنوان تیم اخلاق را دریافت کرد. ملوان فصل گذشته با هدایت مهدی تارتار با 41 امتیاز در رتبه ششم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

رامین رضاییان به عنوان بهترین بازیکن لیگ بیست و سوم انتخاب شد

رامین رضاییان در مراسم بهترین های فوتبال ایران، به عنوان بهترین بازیکن لیگ بیست و سوم انتخاب شد. رامین رضاییان فصل گذشته در 27 بازی برای سپاهان به میدان رفت و توانست 7 بار دروازه حریفان خود را باز کند.

سیدحسین حسینی به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ بیست و سوم انتخاب شد

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان استقلال به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ بیست و سوم انتخاب شد. حسینی فصل گذشته در 29 بازی برای استقلال به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی درون دروازه آبی‌پوشان داشت.

همچنین حسین پورحمیدی از تراکتور نیز به عنوان دومین دروازه‌بان برتر لیگ بیست و سوم انتخاب شد.

برچسب ها
کد خبر : 12247
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

محمدخانی - 1 ماه پیش

با سلام ، ایکاش در ارائه اخبار از این به بعد بخصوص با شروع لیگ برتر اطلاعات خبر کامل باشد مثلا در خبر بالا اینکه این مراسم در کجا ودر چه زمانی انجام شد جای سوال است .
1 0
پربازدیدترین اخبار