loader
11:13
0
کد خبر : 7817

بهترین کمپ آلمان در یورو ۲۰۲۴؛ هدیه آدیداس به انگلیسی‌ها!

اختصاصی/ کمپی که تا پیش از این قرار بود در جریان رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ در اختیار شاگردان ناگلزمن باشد، حالا به بازیکنان تیم ملی انگلیس اختصاص یافته است.

بهترین کمپ آلمان در یورو ۲۰۲۴؛ هدیه آدیداس به انگلیسی‌ها!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، اردوی تیم ملی آلمان برای رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ قرار بود تا در هتل و اسپای Weimarer Land Golf در مرکز آلمان برگزار شود و این هتل به عنوان مقر استقرار کاروان ژرمن‌ها برگزیده شده بود. شاگردان ناگلزمن ماه گذشته نیز تمریناتشان را در آنجا برگزار کردند.

اما در نهایت آنها مجبور شدند برای جلب آدیداس، اسپانسر اصلی تیمشان، به کمپ دیگری نقل مکان کنند. و چه چیزی بهتر از این برای تیم ملی انگلیس!

اتحادیه فوتبال انگلیس بلافاصله دست به کار شد و این هتل مجلل را به عنوان کمپ سه شیرها انتخاب کرد. بدین ترتیب حالا کارکنان این هتل در حال آماده شدن برای استقبالی گرم از شاگردان گرث ساوثگیت هستند و رئیس هتل پیش‌بینی می‌کند که انگلیس بتواند قهرمانی یورو ۲۰۲۴ را به دست بیاورد.

ماتیاس گراف، مالک این هتل مجلل در این رابطه گفت:«قرار بر این بود که کاروان تیم ملی آلمان در هتل من مستقر شود اما آنها مجبور بودند با اسپانسر رسمی‌شان همکاری کنند؛ حالا ما خوشحالیم که به جای تیم آلمان از کاروان انگلیس استقبال می‌کنیم. من همیشه گفته‌ام فقط دوست دارم یک تیم اینجا مستقر شود؛ هر تیمی که قهرمان یورو خواهد شد و من بر این باورم که این تیم، تیم ملی انگلیس است.»

حالا کارمندان هتل در حال پائین کشیدن عکس بازیکنان آلمانی مثل توماس مولر و جایگزینی آنها با تصاویر با ستاره‌های انگلیسی از جمله هری کین و جود بلینگام هستند. تابلوهایی که به زبان آلمانی در مرکز رسانه و زمین تمرین نصب شده بود، پائین کشیده شده و به جای آنها، بنرهایی به زبان انگلیسی در حال نصب شدن هستند.

برچسب ها
کد خبر : 7817
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار