loader
05:13
0
کد خبر : 2694

به بهانه سوپرگل احمد نور؛ هنرنمایی ۸ سابق با شماره 7!

اختصاصی/ ستاره سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس با گل زیبایی که در لیگ امارات به ثمر رساند، روزهای درخشانش در فوتبال امارات را تداوم بخشید.

به بهانه سوپرگل احمد نور؛ هنرنمایی ۸ سابق با شماره 7!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ اواخر خردادماه سال 1393 و در روزهایی که پرسپولیس طبق روال آن سال‌ها در فصل نقل و انتقالات خانه تکانی اساسی در لیست بازیکنانش می کرد، احمد نوراللهی در 22 سالگی به این تیم پیوست و از آن زمان تا امروز روند پیشرفتش هرچند با سرعت و شیب متفاوت اما مثبت بوده است.

نوراللهی که از فولاد یزد به پرسپولیس آمده بود، آرام آرم در این تیم اوج گرفت. او با پیراهن سرخ  در ۲۱۹ بازی حضور پیدا کرد؛ ۲۲ گل زد و ۱۳ پاس گل هم به همبازیانش داد. این ستاره ملی‌پوش در ۵ قهرمانی لیگ برتر همراه پرسپولیس بود.

نوراللهی که حالا در حال سپری کردن روزهای درخشان در ترکیب الوحده امارات است، شب گذشته و در بازی هفته چهاردهم تیمش مقابل البطائح با یک گل زیبا بازی را به تساوی کشاند و سپس تیمش با زدن گل دوم به پیروزی رسید. هافبک سابقا ملی‌پوش الوحده در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد.

احمد نور در رقابت‌های این فصل در ۱۴ مسابقه لیگ و ۴  بازی جام حذفی در مجموع ۶ گل زده و ۶  پاس گل را به ثبت رسانده و روزهای بسیار درخشانی را در تیمش ثبت کرده است. این در حالی است که گل شب گذشته او، دومین گلش در دو هفته پیاپی بود؛ او در بازی هفته گذشته مقابل شارجه هم برای تیمش گل زده بود.

نوراللهی سومین فصل حضورش در لیگ امارات را می‌گذراند اما در حالی که انتظار می‌رفت در لیست نفرات امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد، به دلیل مسائل انضباطی از لیست کنار گذاشته شد. او در هر سه بازی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ترکیب اصلی  حضور داشت. در تمام بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی هم برای تیم ملی بازی کرد و فقط بازی با عراق را به خاطر بیماری کرونا از دست داد. احمد نور در دوفصل حضورش در شباب الاهلی هم در ۵۹ بازی ۵  گل زد و ۴ پاس گل را به ثبت رساند.

نکته جالب اینکه او که در ورودش به پرسپولیس شماره ۲۸ را می پوشید، در شش فصل بعدی پیراهن شماره ۸ را به تن کرد اما در سه فصل حضورش در امارات لباس شماره ۷ تیمش‌هایش را می‌پوشد. 

او در بازی شب گذشته با یک حرکت آکروباتیک در دقیقه ۵۱ و ثبت یک سوپرگل، نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

ویدیوی سوپرگل شب گذشته نوراللهی را تماشا کنید:

 

برچسب ها
کد خبر : 2694
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار