loader
03:57
0
کد خبر : 2485

نمایش خیره‌کننده دو گلر یزدی تیم ساحلی؛ سوپر گل‌هایی با طعم باقلوا!

اختصاصی/ کسی فکرش را نمی‌کرد اما در عرض یک ساعت نمایش تحسین برانگیز دو گلر یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی، تبدیل به یکی از اخبار جالب فضای مجازی شد.

نمایش خیره‌کننده دو گلر یزدی تیم ساحلی؛ سوپر گل‌هایی با طعم باقلوا!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، از همان بازی اول برابر اسپانیا که بازی۶-۶ مساوی شد و در پنالتی‌ها تیم ساحلی ایران بازی را برد این، تیم نشان داد شایسته توجه بیشتری است. در همان بازی مهدی میرجلیلی یک پنالتی حریف را گرفت و آنها دوتای دیگر را هم به تیر زدند تا ماجرا شکل دراماتیک به خودش بگیرد.

صعود دلچسب

بعد نوبت آرژانتین بود که ۶-۳ مغلوب ساحلی‌بازهای ایرانی شد. تیم ملی بازی را طوفانی شروع کرد و در ۱۲ دقیقه اول سه گل زد و در نهایت هم برد و صعود کرد. با این حال بازی با تاهیتی که می‌توانست الان با ۹ امتیاز صدرنشین گروه باشد، یک دوئل جدی از آب در آمد و در نهایت بردش حکم خامه روی کیک برای صعود را داشت.

ستاره‌هایی از یزد

لهجه یزدی در فوتبال ایران خیلی کم شنیده شده اما حالا دو دروازه‌بان تیم ملی ساحلی ایران هر دو از یزد آمده‌اند. احتمالا خیلی‌ها ویدئوی مصاحبه جالب و دو نفری شان را دیده‌اند. بهزادپور که با تجربه‌تر و اهل میبد است، درون‌گراتر و میرجلیلی که اهل محمودآباد یزد است برونگرا... در همین ویدئوی مصاحبه میرجلیلی که از گلی که زده خوشحال است، ناخودآگاه تمام فضا را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بهزادپور می‌گوید: گل زدیم بردیم اما میرجلیلی با لهجه غلیظ یزدی می‌گوید: جنگیدیم، بردیم و اینکه...صورت بهزادپور را می‌گیرد و می بوسد: همینا آخرش درسته.

ویدیوی این مصاحبه جذاب را تماشا کنید:

آنکه دو گل زده است بهزادپور است. با یک روش خاص، چند روپایی با زانو و یک شوت خشک با ارتفاع کم از زمین که فاصله طولانی این دروازه تا دروازه رقیب را طی می کند و وارد دروازه می شود. بهزادپور دو گل در این بازی زد و البته چه گل‌های مهمی! وقتی گل اول را زد تیم ملی دو- صفر عقب بود و گزارشگر بازی فریاد زد: ما امیدوار شدیم.

با این حال گل سومش باعث شد ایران بازی دو- یک را سه- دو برده باشد. اما خب آنکه خوشحال تر و احساساتی تر است مشخص است کیست. میرجلیلی گل دوم تیم ایران زد و البته قبل از آن دربازی با اسپانیا یک پنالتی را هم گرفته بود: صبح بازی هم به خبرنگار گفته بود گل می زند و احساساتش را اینجوری بیان کرد: از ۱۴ سالگی شروع کردم فوتبال ساحلی... ۱۰ سال است دارم زحمت می کشم....

با انگشتانش کارهایی که برای موفقیت انجام داده را می شمارد: سینما نرفتم، رفیق بازی نکردم،هیچ کار نکردم فقط تمرین کردم.

بهزادپور با تعجب می پرسد: چند سالته

24 سال...و ادامه می دهد: اولین گل جام جهانی‌ام را زدم؛ خیلی خوشحالم. مبارک تمام مردم ایران و خانواده عزیزم.

بهزادپور هم می‌گوید: مبارک ۸۵ میلیون ایرانی. دمشون گرم؛ بخصوص اون‌هایی که اینجا تو ورزشگاه بودن سنگ تمام گذاشتن. انرژی مثبت مردمی که اینجا نبودن هم به ما رسیده؛ انشالله بازی‌های بعدی ...بریم تا فینال

آنها انگار درست می‌گویند. هرکجا تیم ملی به در بسته می خورد گلرها وارد میدان می‌شوند. مثل آن صحنه‌ای که میرجلیلی روی ماسه‌های ساحلی درست کرد. انواع اقسام روپایی با روی پا، بغل و زانو، یک دریبل سرپای نصف و نیمه و یک ضربه عالی که توپ را فرستاد به بالای دست دروازبان و زیر تیر دروازه. جدا از اینکه همه گلی که از چنین شوتی به دست می‌آید را دوست دارند مدل خوشحالی اش بود که خلاقانه انجام شد و این گل را در خاطره ها حک کرد.

خلاصه دیدار ایران تاهینی و سوپرگل‌های دو دروازه‌بان یزدی تیم ملی را یک بار دیگر تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 2485
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار