loader
11:56
0
کد خبر : 10739

اولین بودجه هلدینگ برای استقلال؛ ۵۰۰ میلیارد برای امسال و ۲۰۰ میلیارد بابت بدهی‌ها

مالک جدید باشگاه استقلال بودجه این باشگاه برای فصل جدید را ۷۰۰ میلیارد تومان درنظر گرفته است.

اولین بودجه هلدینگ برای استقلال؛ ۵۰۰ میلیارد برای امسال و ۲۰۰ میلیارد بابت بدهی‌ها

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، شنیده می‌شود هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک جدید استقلال در راستای تیم‌داری در مسابقات فوتبال و به عنوان بخشی از بودجه مسئولیت‌های اجتماعی، رقمی که قرار است در این باشگاه هزینه شود را اعلام کرده که این رقم، عدد 700 میلیارد تومان است.

طبق اعلام فدراسیون، استقلال می‌تواند تا سقف 425 میلیارد تومان در لیگ امسال هزینه کند که البته با احتساب پاداش‌های حضور در لیگ قهرمانان و همچنین ترنسفرهای احتمالی، این عدد افزایش یافته و احتمالا به حوالی 500 میلیارد تومان می‌رسد. طبق اعلام فرشید سمیعی، استقلالی‌ها حدود 200 میلیارد از فصول گذشته بدهی‌ دارند که به نظر می‌رسد 700 میلیارد بودجه اعلام شده، دقیقا به اندازه سقف بودجه امسال و بدهی‌های فصول قبل است.

البته به طور قطع استقلال هزینه‌های متفرقه دیگری از جمله ایاب و ذهاب، سفرها، اسکان در هتل، حقوق کارمندان و... خواهد داشت که باعث می‌شود رقم هزینه‌های این تیم فراتر از 700 میلیارد تومان برود که ممکن است هلدینگ تامین منابع مالی این هزینه‌ها را برعهده مدیریت باشگاه گذاشته باشد تا از راه جذب اسپانسر و درآمدزایی، آنها را به دست بیاورد.

برچسب ها
کد خبر : 10739
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار