loader
11:00
0
کد خبر : 6510

بوفون: امیدوارم هم آتالانتا قهرمان شود، هم یوونتوس!

اسطوره فوتبال ایتالیا آرزوی جالبی برای دو تیم فینالیست کوپا ایتالیا دارد.

بوفون: امیدوارم هم آتالانتا قهرمان شود، هم یوونتوس!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، جیان لوئیجی بوفون، دروازه‌بان سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا امیدوار است بیانکونری تیم فاتح کوپا ایتالیا 24-2023 باشد.

تیم‌‌های آتالانتا و یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا 24-2023، چهارشنبه شب ساعت 22:30 به وقت تهران به مصاف هم می‌ روند. آتالانتا با کسب این جام می تواند بالاخره تحت هدایت جانپیرو گاسپرینی فاتح یک جام شود، در حالی که کسب این جام برای یوونتوس یک اتفاق مثبت پس از فصلی سخت خواهد بود. جانلوییجی بوفون در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا، در مورد این دیدار گفت:

یوونتوس می تواند قهرمان شود و فکر می کنم این ممکن است چون یووه نسبت به آتالانتا عادت بیشتری به حضور در این بازی های مهم دارد. مشخص است که آتالانتا با شرایط بهتری در این بازی حاضر می شود. از زمان حضور گاسپرینی، نحوه کار و تفکر در آتالانتا تغییر کرده و فکر می کنم او کاری مهم و تاریخی در طول این سال ها انجام داده است. گاسپرینی به معنای واقعی عصری کوچک را در آتالانتا رقم زده و اگر بتواند این مسیر را با قهرمانی مزین کند، مهر تاییدی بر دوران باورنکردنی او در این تیم خواهد بود.

بوفون در ادامه در مورد این که دوست دارد کدام تیم قهرمان کوپا ایتالیا شود، با اشاره به فینال لیگ اروپا بین آتالانتا و بایرلورکوزن پاسخ داد: حقیقتاً اگر بخواهم بین این دو تیم انتخاب کنم، امیدوارم آتالانتا قهرمان لیگ اروپا شود و یوونتوس قهرمان کوپا ایتالیا. و فکر می کنم به این شکل در پایان آن ها نیز خوشحال خواهند بود.

برچسب ها
کد خبر : 6510
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار