loader
20:30
0
کد خبر : 10393

رسمی؛ علیرضا بیرانوند به تراکتور پیوست

باشگاه تراکتور با انتشار پوستر و یک ویدیو، به صورت رسمی از جذب علیرضا بیرانوند خبر داد.

رسمی؛ علیرضا بیرانوند به تراکتور پیوست

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس پس از کش‌و‌قوس فراوان در نهایت قرارداد رسمی و یک ساله خود با تراکتور را امضا کرد.

بیرانوند که پیش از این پیش‌نویس قرارداد را با تراکتور امضا کرده بود، پس از مذاکره مجدد با مدیران پرسپولیس و عدم توافق با این باشگاه، با حضور در دفتر باشگاه تراکتور در تهران، قرارداد رسمی خود را به مدت یک سال با تبریزی‌ها امضا کرد.

این دروازه‌بان 31 ساله سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های نفت تهران، پرسپولیس، رویال آنتورپ در بلژیک و باشگاه بوآویستا در پرتغال را در کارنامه دارد. بیرانوند در 71 بازی از قفس توری تیم ملی محافظت کرده و در رقابت‌های مهم همچون جام جهانی و جام ملت‌های آسیا تجربه بازی دارد.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در حالی اقدام به عقد قرارداد با سرخپوشان تبریز کرد که همچنان رأی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از او به دلیل غیرقانونی بودن فسخ قراردادش نامشخص است.

باشگاه تراکتور پس از جذب دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی حالا علیرضا بیرانوند را نیز به عنوان سومین خرید رسمی خود معرفی کرد تا هر سه بازیکن از پرسپولیس به این تیم منتقل شوند.

تیم رسانه‌ای باشگاه تراکتور، با انتشار این ویدیو خبر جذب علیرضا بیرانوند را منتشر کردند

برچسب ها
کد خبر : 10393
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار