loader
12:21
0
کد خبر : 1112

بیرانوند: حیف که کلین شیت نکردم

دروازه بان تیم ملی ایران در بازی برابر امارات عملکرد درخشانی داشت اما در نهایت این بازی را با کلین شیت تمام کند.

بیرانوند: حیف که کلین شیت نکردم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، علیرضا بیرانوند شماره یک تیم ملی ایران، در بازی سوم مرحله گروهی بازهم توانایی هایش را اثبات و نشان داد که بی جهت نیست در دو جام جهانی و دو جام ملت های اخیر دروازه بان ثابت و بدون رقیب بوده است. او در دقیقه ۶۴ بازی برابر امارات پنالتی بازیکن حریف را گرفت و هنگامی که داور سوت پایان بازی را به ثمر رساند تازه نتیجه این مهار پنالتی مشخص شد. چرا که با وجود اینکه سه گل ایران توسط کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد تیم ملی در نهایت با نتیجه دو، یک حریف را شکست داد و اگر آن پنالتی گل شده بود شاید ایران به جای سه امتیاز تنها یک امتیاز از این بازی کسب می کرد.

بیرانوند در پایان بازی و در مصاحبه ای کوتاه با ابراز خوشحالی از عملکرد خودش گفت:« من از مردم می خواهم که برای تیم ملی انرژی مثبت بفرستند.»

او همچنین گفت:« خیلی خوشحالم(از دریافت پنالتی). فقط ای کاش این بازی را با کلین شیت تمام می کردم چون به آن نیاز داشتم.» بیرو ادامه داد:«با اینحال دست بچه ها درد نکند. من هم کار خودم را انجام دادم.»

بیرانوند در پایان گفت:« ما باید تمرکزمان را بگذاریم برای بازی بعد. اتفاقی که در این بازی افتاد انرژی مثبت مردم بود. امیدوارم در ادامه این روند موفقیتمان ادامه داشته باشد.»

برچسب ها
کد خبر : 1112
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار