loader
11:37
1
کد خبر : 1105

بیرو مرد بازی های بزرگ؛ مهار دومین پنالتی در جام ملت‌ها

اختصاصی/ دروازه‌بان تیم ملی ایران در سومین بازی مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت های آسیا نشان داد یک پنالتی گیر ماهر است.

بیرو مرد بازی های بزرگ؛ مهار دومین پنالتی در جام ملت‌ها

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،علیرضا بیرانوند در دقیقه ۶۴ بازی سوم مرحله گروهی با مهار پنالتی یحیی الغسانی بازیکن امارات مانع از باز شدن دروازه تیم ملی شد. علی بیرو با مهار این پنالتی باردیگربه همه ثابت کرد که دروازه بان باتجربه و پنالتی گیر است و مهار ضربه کریس رونالدوی بزرگ در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اتفاقی نبوده است.

پنالتی که شماره یک بی رقیب تیم ملی در بازی برابر امارات گرفت، سومین پنالتی است که با لباس تیم ملی مهار می کند. او پیش از این در جام جهانی ۲۰۱۸ پنالتی ستاره تیم ملی پرتغال و پس از آن در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات پنالتی احمدکانو  بازیکن تیم عمان را مهار کرده بود.

این دومین پنالتی است که بیرانوند در جام ملت ها مهار می کند والبته یازدهمین پنالتی است که او در دیدارهای باشگاهی و ملی گرفته است.

ویدیوی مهار پنالتی فوق العاده بیرانوند را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 1105
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

مرتضی - 7 ماه پیش

سلام این دقایق آخر اصلا بازی نبود و این نشان حرفه ای نبودن است ! درسته جلو بودیم ولی این شیوه پاس کاری و جلو نبردن توپ ک حفظ توپ برای ۱۱ دقیقه خیلی مسخره است! بنظرم باید بازیشون میکردن فارغ از نتیجه ، که اگر حمله میکردیم احتمال گل زدن بیشتر داشتیم و حداقلش این بود که بازیمون رو انجام دادیم ! اینطوری حتی اگر گل هم می‌خوردیم بازهم اتفاق خاصی نمی افتاد! اصلا این شیوه که ۱۰ دقیقه اینطوری پاسکاری بشه در فوتبال حرفه ای مرسوم نیست فقط از تیم غرب آسیا برمیاد!!!متاسفانه.
0 0
پربازدیدترین اخبار