loader
15:41
0
کد خبر : 9991

بیلسا بعد از شکست جنجالی برابر کلمبیا؛ مسئول شکست اروگوئه من هستم

سرمربی مطرح آرژانتینی بعد از حذف تیمش در مرحله نیمه‌نهایی کوپاآمریکا مسئولیت این شکست را به عهده گرفت.

بیلسا بعد از شکست جنجالی برابر کلمبیا؛ مسئول شکست اروگوئه من هستم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مارچلو بیلسا سرمربی آرژانتینی تیم ملی اروگوئه گفت که تیمش بازیکنان بهتر و توان بالاتری نسبت به تیم ملی کلمبیا دارد بنابراین مسئولیت شکست در نیمه‌نهایی کوپا آمریکا را به عهده او است.

بامداد پنجشنبه جفرسون لرما، گل پیروزی را برای کلمبیای ۱۰ نفره برابر اروگوئه و در ورزشگاه بانک آو در کارولینای شمالی ایالات متحده به ثمر رساند تا تیمش را به بازی فینال روز یکشنبه کوپا آمریکا برساند. اروگوئه که ۱۵ بار قهرمان این رقابت‌ها شده و یکی از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی پیش از مسابقات بود، در راه رسیدن به نیمه‌نهایی ایالات متحده آمریکای میزبان و برزیل قهرمان پنج دوره جام جهانی را شکست داده بود.

بیلسا بعد از بازی به خبرنگاران گفت: اگر استعداد و توان فردی هرتیم را ارزیابی کنیم، اروگوئه باید پیروز این مسابقه می‌شد. من مربی تیمی هستم که به نظرم استعداد فردی قوی‌تری نسبت به حریف داشت و ما نتوانستیم تفاوتی که باید را ایجاد کنیم. من شخصا مسئول عدم کسب نتیجه هستم و علی‌رغم حضور این بازیکنان که توانایی برتری داشتند، نتوانستیم از این برتری استفاده کنیم.

اروگوئه در این این بازی و در نیمه اول چندین موقعیت گلزنی داشت اما پس از اخراج دانیل مونوز از کلمبیا قبل از پایان نیمه اول شرایط کمی متفاوت شد.

بیلسا ادامه داد: نیمه اول حتی اگر مالکیت توپ را در اختیار نداشتیم اما شرایط برابر بود اما با ۱۰ نفره شدن کلمبیا عملا در نیمه دوم بازی فوتبال متوقف شد. بازی مدام شروع و متوقف می‌شد. باید موقعیت‌های بیشتری ایجاد می کردیم و به حریف ضربه می‌زدیم. در دقایق پایانی آنها موقعیت‌های واضح گلزنی داشتند اما ما هم از هر طریق به دنبال پیروزی بودیم.

پس از پایان بازی بازیکنان تیم ملی اروگوئه با هواداران کلمبیایی روی سکوها درگیر شدند و کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تحقیقاتش را در ارتباط با این حادثه آغاز کرده است. اروگوئه روز شنبه در دیدار رده‌بندی باید به مصاف تیم ملی کانادا برود.

 

برچسب ها
کد خبر : 9991
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار