loader
20:04
0
کد خبر : 13004

تاتنهام ۴ - 0 اورتون؛ سفیدهای لندن حریف را له کردند!

تاتنهام در روز شروع گلزنی سون هیونگ مین در این فصل و دبل او ‏موفق شد اورتون را در لندن 4-0 در هم بکوبد. ‏

تاتنهام ۴ - 0 اورتون؛ سفیدهای لندن حریف را له کردند!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ شاگردان آنژ پوستکوعلو با مالکیت بالای 70 درصد کنترل بازی را به طور کامل در دست داشتند و فوتبال همیشگی خود را به نمایش می‌گذاشتند. در دقیقه 14 بازی، پس از حرکات تیمی متعدد، دیان کولوسفسکی به داخل محوطه حریف زد و سپس با هوشمندی توپ را پشت محوطه برای ایو بیسوما کاشت. هافبک 27 ساله به زیبایی هر چه تمام دروازه اورتون را با شوتی غیر قابل مهار باز کرد. 

در دقیقه 25 نیز، با اشتباه وحشتناک جوردن پیکفورد، با سماجتت سون هیونگ مین، دروازه‌بان تافی‌ها توپ را لو داد تا مهاجم کره‌ای نیز پایش به گلزنی باز شود. در دقیقه 71، ارسال جیمز مدیسون از روی نقطه کرنر روی سر کریستین رومرو نشست و ضربه او پس از برخورد به تیر دروازه، به همراه پیکفورد از خط عبور کرد. این دومین پاس گل مدیسون در آغاز فصل جدید بود تا نشان از آمادگی هافبک انگلیسی باشد. 

چه پاس گلی! میکی فن ده فن در دقیقه 78 توپ را از مقابل دروازه خودی ربود و با یک استارت مرگبار و آتشین به سمت دروازه حریف یورش برد. مدافع هلندی سپس توپ را به سون رساند تا ستاره خط حمله تاتنهام موفق به ثبت بریس شود. 

در نهایت با برتری اسپرز به پایان رسید تا اورتون برای دومین هفته متوالی با شان دایچ متحمل یک شکست سنگین شود. آن‌هم در شرایطی که بحران مالکیت این باشگاه ادامه دارد. تافی‌ها امروز می‌توانستند شکست سنگین‌تری را نیز متحمل شوند. 

برچسب ها
کد خبر : 13004
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار