loader
06:50
0
کد خبر : 3368

ایستگاه پایانی گمانه‌زنی‌ها؛ دربی حتما چهارشنبه برگزار می‌شود

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال برگزاری دربی در روز چهارشنبه را قطعی داست.

ایستگاه پایانی گمانه‌زنی‌ها؛ دربی حتما چهارشنبه برگزار می‌شود

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، امروز مراسم روز جهانی فوتبال زنان با حضور مهدی تاج، مسئولان فدراسیون فوتبال، مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مهدی تاج در این مراسم گفت: روز بین‌المللی فوتبال زنان آسیا را خدمت بانوان، آقایان، مدیران محترم فدراسیون فوتبال، مربیان تیم‌های بانوان، بازیکنان تیم‌های ملی رده‌های سنی و همه مسئولان فدراسیون فوتبال تبریک می‌گویم. در یک کلمه حال فوتبال زنان در کشورمان خوب است. اگر بگویم خوبِ خوب است نه اما اگر بگویم بهتر از قدیم است، درست گفته‌ ام و شرایط بهتر شده است.

او ابا اشاره به حمایت از فوتبال بانوان گفت: ما در بازی‌های کافا در زیر ۱۴، ۱۷ و ۲۰ سال قهرمان شدیم. کافا هم یکی از مناطق بسیار با اهمیت کنفدراسیون آسیاست و تیم‌های بسیار خوبی در آن حضور دارند. تیم بزرگسالان ما با روسیه و بلاروس به صورت متصل مسابقات تدارکاتی انجام می‌دهد و تیم‌های قابل قبولی داریم. فدراسیون فوتبال حمایت، تشویق و تکریم بانوان را به صورت جدی در دستور کار خود دارد. حمایت‌هایی از حضور زنان در بقیه بخش‌های فدراسیون از جمله داوران داریم.

مهدی تاج درباره مشخص شدن زمان دربی گفت: امروز در استانداری جلسه‌ شورای تامین برگزار شده و دربی قطعا چهارشنبه برگزار می‌شود.

تاج با اشاره به حضور مهسا قربانی در تیم VAR اشاره کرد و گفت: در دربی خانم قربانی را داریم که از حضور ایشان بسیار خوشحالم. خانم قربانی در این دربی، داور اتاق VAR است. خانم ذکایی و آقای بنیادی‌ فر هم هستند، یعنی داور وسط و داور VAR همه ایرانی هستند و این برای ما باعث افتخار است.

برچسب ها
کد خبر : 3368
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار