loader
06:53
0
کد خبر : 3501

تارتار: امیدوارم دربی مساوی شود؛ ضرر تیم‌های شهرستانی از داوری مهم نیست

سرمربی ملوان گفت: مساوی شدن بازی استقلال و پرسپولیس به نفع تیمش است و بنابراین دوست دارد این مسابقه مساوی شود!

تارتار: امیدوارم دربی مساوی شود؛ ضرر تیم‌های شهرستانی از داوری مهم نیست

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مهدی تارتار سرمربی ملوان در نشست خبری پیش از بازی هفته بیستم مقابل پیکان گفت: در رابطه با بازی، بازی سختی مثل تمام بازی‌های لیگ است‌. پیکان پس از مدت‌ها توانست سپاهان را شکست دهد و شرایط خوبی را به دست بیاورد. در نیم فصل دوم خط حمله آنها تقویت شده که نقطه قوت آنهاست. تمرینات خوبی انجام دادیم و سعی می‌کنیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم. تیمی هستند که از حملات خوب استفاده می‌کنند. باید باهوش باشیم تا از این تاکتیک حریف ضربه نخوریم. اگر باهوش باشیم می‌توانیم با احترام به پیکان برنده شویم.

تارتار درباره شرایط خوب ملوان ادامه داد: حقیقت این است که برای بار اول نیست که تیم‌هایم شرایط خوبی دارند. در پارس جنوبی هم شرایط خوبی داشتم و رتبه پنجم را به دست آوردیم. با پیکان هفتم و با مسجد سلیمان هشتم و با ذوب آهن هشتم شدیم. سال‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و امسال با جو سنگین ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران شرایط فرق می‌کند. به عنوان یار دوازدهم کنار ما بودند تا بیشتر تلاش کنیم و بتوانیم این روند خوب را ادامه بدهیم.

سرمربی ملوان با اشاره به شرایط خوب باشگاه بیان کرد: مشکل پرداختی نداشتیم و در نقل و انتقالات هم خوب کار کردیم که تشکر می‌کنم و کم و کاستی نداشتیم اما شخص آقای فهمیده خیلی تلاش کردند و باید از ایشان تشکر کنم. فقط بحث زمین تمرین را داریم که نمی‌توانیم کارهای تاکتیکی خوبی انجام بدهیم. در آن زمین ناهموار نمی‌توانیم برنامه‌های خودمان را پیاده کنیم. اگر هدف حضور در آسیا را داریم باید این مسائل برطرف شود. خیلی ضعف بزرگی است که ما یک زمین تمرین خوب نداریم.

تارتار درباره استفاده از VAR در دربی گفت: این اتفاق فقط در فوتبال ماست. برای چند تیم امکانات فراهم می‌شود. تیم‌های شهرستانی با پتانسیل هوادار اگر از داوری ضرر کنند مهم نیست. یکپارچگی لیگ باید در همه مسائل باشد. مسئولان باید به فکر همه تیم‌های لیگ باشند. تیم‌های مدعی قابل احترام هستند اما تیم‌های شهرستانی هم باید از امکانات بهره ببرند و در حق آنها اجحاف نشود. 

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که چه نظری درباره دربی پایتخت دارد؟ گفت: تمام تمرکز ما روی بازی خودمان است. تا زمانی که تیم داریم هیچ اظهار نظری درباره بقیه تیم‌ها نمی‌کنم. این را می دانم که کسب تساوی در آن بازی به سود ماست و امیدوارم که مردم بازی خوبی را تماشا کنند.

برچسب ها
کد خبر : 3501
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار