loader
23:04
0
کد خبر : 14568

تارتار: اگر گل ما آفساید باشد دیگر مربی‌گری نمی‌کنم!

مهدی تارتار به داوری دیدار تیمش با مس رفسنجان انتقاد کرد.

تارتار: اگر گل ما آفساید باشد دیگر مربی‌گری نمی‌کنم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ گل‌گهر پس از دو پیروزی متوالی، در هفته پنجم لیگ مقابل مس رفسنجان متوقف شد.

مهدی تارتار سرمربی تیم گل‌گهر پس از این مسابقه، از عملکرد تیم داوری به خصوص در صحنه رد شدن گل تیمش به دلیل آفساید انتقاد کرد.

مردود شدن گل سیرجانی‌ها

اگر این گل آفساید باشد من دیگر مربی‌گری نمی‌کنم. اگر وی ای آر بود و بررسی می‌شد ما 9 امتیاز داشتیم. دو امتیاز ما به خاطر تبعیضی که بین تیم‌ها قائل می‌شوند از دست رفت. همه تیم‌ها با هدف مشخص وارد لیگ برتر شدند و زحمت می‌کشند. ما سالیان سال است در این فوتبال جان می‌کَنیم. دوست داریم عدالت رعایت شود و اگر وی ای آر هست، برای همه تیم‌ها باشد. یکی دو صحنه مشکوک وجود دارد و مهمترینش همان صحنه گل بود. کمک داور باید دقت لازم را می‌کرد، اما آقای مهدوی جزو داوران خوب ماست و برای ایشان احترام قائلم و امروز هم عملکرد خوبی داشتند.

روند مسابقه

بازی متعادل بود و گاها مس رفسنجان مالکیت داشت و گاها ما، اما فکر می‌کنم موقعیت‌های ما بیشتر از مس رفسنجان بود. فقط من باید گله داشته باشم از فدراسیون فوتبال و رئیس فدراسیون، آقای تاج. مگر چه تفاوتی بین تیم‌هاست، مگر خون تیم‌های دیگر از ما رنگین‌تر است؟ ما صحنه گل خودمان را بررسی کردیم.

حضور تیم‌های استان کرمان در لیگ

به هر حال مس از تیم‌های قدیمی فوتبال ماست و افتخارات زیادی را به دست آورده و ظرفیتش را دارد. این استان یک استان صنعتی است و می‌تواند تیم‌های بیشتری هم داشته باشد و جای مس کرمان هم خالی است.

برچسب ها
کد خبر : 14568
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار